اهواز؛

تهیه آب شرب ازطریق انشعاب غیرمجاز

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی اهوازگفت: برخی از اهالی روستا عوده، صحینات و طویله از طریق انشعاب غیر مجاز، آب شرب مورد نیاز خود را تامین می‌کردنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمدرضا پور رکنی ،سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی اهوا زبا اشاره به اصلاح، تعویض و توسعه شبکه توزیع آب شرب روستای عوده اظهار کرد: وجود انشعابات غیر مجاز و ساخت و سازهای فراوان بر روی شبکه توزیع و فرسودگی شبکه در روستای عوده، موجب بروز مشکلات مختلفی در کیفیت و کمیت آب شرب اهالی روستاهای صحینات و طویله شده بود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان و بخشدار غیزانیه برای رفع مشکلات ایجادشده در این روستاها گفت: قطعی و افت فشار آب موجب شده بود تا برخی از اهالی به طور مستقیم از خط انتقال روستاهای صحینات و طویله انشعاب‌گیری کنند که با جلسات مختلف تصمیم به اصلاح و تعویض و توسعه شبکه روستای عوده گرفته شد.

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی اهوازبا اعلام این‌که عملیات توسعه شبکه توزیع آب شرب این روستاها تنها ظرف 3 هفته انجام شد، افزود: در این عملیات 2 هزار و 600 متر لوله شبکه توزیع آب شرب کارگذاری شد.

پور رکنی با اشاره به بهره‌مندی اهالی روستاها از آب شرب پایدار و با کیفیت با انجام این عملیات گفت: با اتمام عملیات و بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر رفع مشکل آب روستاهای صحینات و طویله به دلیل کارگذاری خط انتقال و جمع آوری انشعابات غیر مجاز، روستاهای عوده نیز از آب شرب مطلوب بهره‌مند شدند.

سرپرست امور آبفای روستایی شهرستان اهواز اظهار کرد: تهیه و تامین لوله‌ها، اتصالات، حفاری و گودبرداری و خاکریزی با همکاری و مساعدت بخشدار غیزانیه و دهیار روستای عوده انجام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.