ساری،

سازمان همیاری شهرداری متولی عرضه محصولات کشاورزی در 18 استان

سازمان همیاری شهرداری های مازندران متولی عرضه محصولات کشاورزی استان مازندران در 18 استان کشورشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جواد واحدی مدير عامل و عضو هيات مديره سازمان همیاری شهرداری های مازندران از فروش محصولات کشاورزی مازندران توسط این سازمان خبر داد.

واحدی با اشاره به تولیدات مختلف مازندران در بخش کشاورزی گفت: مازندران در تولید محصولات کشاورزی به ویژه برنج، مرکبات، چای سهم بسزایی در کشور دارد که سازمان همیاری شهرداری های مازندران با مذاکرات لازم در صدد فروش محصولات مازندران در سطح کشور است.

وی با اعلام توانمندی های سازمان همیاری شهرداری های مازندران و ارتباط خوب آن با سازمان های مشابه در کشور افزود: پس از پیگیری های لازم توسط حوزه های اقتصادی و بازرگانی سازمان و نیز ارائه نمونه محصولات به سازمان های همیاری شهرداری های کشور در حال حاضر 18 قرارداد به امضاء رسیده است.

مدير عامل و عضو هيات مديره سازمان همیاری شهرداری های مازندران گفت: در حال حاضر 18 استان کشور آمادگی خود را جهت خرید محصولات استان اعلام کردند و در حال رایزنی با سایر استان های کشور هستیم.

واحدی با توجه به وجه اشتراک فعالیت سازمان های همیاری شهرداریهای کشور از تمامی مدیران سازمان های همیاری شهرداریهای کشور دعوت کرد تا بمنظور ایجاد درآمدی پایدار با این سازمان قرارداد منعقد کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.