تبریز؛

کشف کالای قاچاق ۶۰۰ میلیون ریالی در تبریز

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از کشف محموله قاچاق قرص و داروهای غیرمجاز به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سرهنگ فرهنگ نوروزی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش داروهای غیرمجاز بدنسازی در منطقه‌ای از تبریز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات پلیسی، موفق شدند انبار نگهداری کالای قاچاق را شناسایی کرده و دو نفر از اعضای باند قاچاق را طی یک عملیات غافلگیرانه در محل دستگیر کنند.
 
سرهنگ نوروزی افزود: متهمان به همراه اقلام مکشوفه که شامل بیش از 28 نوع انواع قرص و داروهای غیرمجاز بود، با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
 
این مقام انتظامی در آسیب شناسی موضوع، عواملی همچون سودجویی مالی و راحت طلبی افراد را در ارتکاب به جرائم به ویژه قاچاق کالاهای ممنوعه دخیل دانست.
 
فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز در پایان در خصوص مصرف داروهای غیرمجاز بدن سازی هشدار داد و گفت: مصرف اینگونه مواد یکی از معضلات جامعه است که زیان‌های بهداشتی زیادی در بردارد و می‌تواند ورزشکاران را در معرض خطر جدی قرار دهد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.