خوی؛

تاسیس دانشکده پزشکی درشهرستان خوی

ریس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت:تاسیس دانشکده پزشکی درشهرستان خوی، حق مردم اين شهر بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوی،دکتر سیوانی فرماندار خوی بهمراه مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولان اجرایی شبکه بهداشت خوی با حضور در دفتر دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با وی دیدار و گفتگو نموده و از زحمات و مساعدت های ایشان در راستای اخذ موافقت نامه تاسیس دانشکده پزشکی خوی تقدیر و تجلیل بعمل آوردند .

دکتر آقازاده ریس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در این جلسه اظهار داشت: هدف ما به عنوان خدمتگزار و سرباز سلامت جامعه توزیع عادلانه منابع، دسترسی همه مردم استان به امکانات بهداشتی درمانی و رشد و توسعه کل استان می باشد .

وی با بیان اینکه تاسیس دانشکده پزشکی حق مردم شهرستان خوی بود افزود : شهرستان خوی شرایط و ملزومات ایجاد دانشکده پزشکی را داشت واین شهر می تواند به عنوان قطب درمانی شهرستان های شمال استان عمل نماید

دکتر سیوانی فرماندارخوي نيز در این جلسه اظهار داشت:من از طرف مردم شریف شهرستان خوی از جنابعالی و کسانی که در این امر مهم مساعدت نمودند کمال تشکر و قدردانی را می نمایم .

وی در ادامه افزود:وضعیت بهداشت و درمان خوی در دوره مدیریت دکتر آقازاده روند روبه رشد و پیشرفت را طی کرده و امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد .

فرماندار خوی در اشاره به اهمیت توزیع متوازن منابع اظهار داشت:اگر در کل کشور بخصوص استان های مرزی توسعه متوازن و توزیع عادلانه ثروت و منابع صورت نگیرد شاهد مشکلات بسیاری از جمله مشکلات اجتماعي خواهیم بود .

وی افزود: اگر بخواهیم استان آذربایجان غربی به هدف رشد و توسعه برسد باید منابع بصورت عادلانه و منطقی بین شهرستان های استان توزیع شود و در این راستا شهرستان خوی بعنوان شهر میانی می تواند در خدمات رسانی به شهرستان های شمال استان ، جلوگیری از اتلاف منابع و کاهش سفرهای غیر ضروری به مرکز استان نقش مهمی ایفا نماید .

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دانشکده ، پزشکی ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.