تیم 2 تریلیارد تومانی، در حسرت جام جهانی!

تیم ملی فوتبال آرژانتین با وجود ارزش مالی نجومی، در آستانه حذف زودهنگام از جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین در حالی بامداد روز جمعه برابر هم صف آرایی کردند که نتیجه نبرد سوپر کلاسیکوی فوتبال جهان، پیروزی 0 – 3 طلایی پوشان برزیل در برابر رقیب دیرینه خود بود.

یکی از علل اصلی ناکامی آلبی سلسته نمایش بسیار ضعیف لیونل مسی، بازیکن تیم بارسلونا بود.

مسی که همواره فوتبال باشگاهی را به فوتبال ملی ترجیح داده است، این بار نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و در کنار هم تیمی های خود، تنها شکست تحقیر آمیز تیم ملی کشورش را نظاره گر بود.

لئو مسی که در فینال رقابت های کوپا آمه ریکا 2016 نیز ضربه پنالتی را به آسانی هدر داد و مانع اصلی برای قهرمانی تیم ملی آرژانتین نام گرفت، با اعلام خداحافظی از بازی های ملی تلاش کرد که حواس فوتبالدوستان آرژانتینی را از ناکامی های بزرگ آلبی سلسته منحرف کند و به عبارت دیگر، دلسوزی و حسرت هواداران فوتبال را نسبت به خداحافظی خود از فوتبال ملی شاهد باشد و احساسات هواداران فوتبال آرژانتین را تحریک کند.

تیم 2 تریلیارد تومانی، در حسرت جام جهانی!

برزیل و آرژانتین دو قطب اصلی فوتبال در قاره امریکای جنوبی در حالی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که ارزش مالی تیم ملی آرژانتین با در نظر گرفتن دو بازیکن ذخیره به نام های سرخیو آگوئرو و کوریا برابر با 441.5 میلیون پوند است.

نکته جالب توجه درباره ارزش مالی تیم ملی فوتبال آرژانتین، ارزش 150 میلیون پوندی لیونل مسی است که با عملکرد بسیار ضعیف او در تیم ملی آرژانتین در تضاد کامل است.

پس از لئو مسی، نوبت به گونزالو ایگوآین می رسد که ارزش مالی برابر با 65 میلیون پوند را در اختیار داشته باشد.

چنانچه تیم ملی آرژانتین با در اختیار داشتن چنین ارزش مالی به روند کنونی خود ادامه دهد، باید خداحافظی بسیار زودهنگامی با بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان که در سال 2018 به میزبانی تزارها برگزار می شود، داشته باشد.

لازم به ذکر است که در تصویر زیر ارزش مالی هر یک از بازیکنان تیم ملی آرژانتین را به طور جداگانه ملاحظه می کنید:

تیم 2 تریلیارد تومانی، در حسرت جام جهانی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار