بیرجند؛

تولیدات صنایع دستی باید جوابگوی نیاز روز جامعه باشد.

باید ظرفیت ها را شناخت و در تولید صنایع دستی ابتکار و کیفیت را مد نظر قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار کشور در بازدید از کارگاه های صنایع دستی زنانشهر خوسف و روستای کوشه سفلی با تأکید بر هدفمند سازی فعالیت های بانوان گفت:خداوند در انسان ظرفیت های عظیمی قرار داده که باید از آنها به نحو احسن استفاده کرد.

دکتر فیروز فر با اشاره به فعالیت های ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار افزود:همه زنان و حتی معلولان می توانند با اندکی تلاش شاغل شوند و در جامعه احساس مسئولیت کنند.

وی گفت:زنان را باید به کار و تلاش تشویق کرد و در قبال کمک های حمایتی، از آنان کار خواست.

رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار کشور با انتقاد از سیستم های حمایتی دولت افزود:باید نگاه را عوض کرد و حتی به معلولان نیز نباید نگاه حمایتی داشت.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی نیز در این بازدید گفت:هدف اصلی دولت ایجاد اشتغال است و باید نگاهمان به سرمایه های خودمان باشد.

نفیسه نخعی افزود:یکی از بهترین و پایدارترین شغل ها تولید صنایع دستی است.

وی با انتقاد از خام فروشی محصولات گفت:باید کلیه تولیدات در قالب برندهای ایرانی معتبر به بازار عرضه شود تا به تولید انبوه برسیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف نیز گفت:خشکسالی،کمبود منابع آب و نبود اشتغال پایدار در شهرستان خوسف زندگی مردم را دچار مشکل کرده است.

علیرضا فاطمی با تأکید بر ضرورت فعالیت مردم در عرصه هایی به غیر از کشاورزی افزود:تولید صنایع دستی یکی از راه هایی است که می تواند کمک کار مردم در این شرایط سخت زندگی باشد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.