اهواز؛

پلمب ساختمان قدیمی ترین کانون پرورش فکری کودکان دزفول

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دزفول گفت :در پی تخلیه و پلمب این کانون با حکم قضایی ،این موضوع توسط فرمانداری ویژه دزفول در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازامیر عیسی زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دزفول با تائید پلمب ساختمان قدیمی ترین کانون پرورش فکری کودکان دزفول گفت:این ساختمان با حکم قضایی پلمب شده است.

وی افزود:فردی ادعای مالکیت زمین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول را کرده بود که با تائید مالکیت وی از سوی دستگاه قضایی ، ساختمان این کانون تخلیه شد.

عیسی زاده افزود:در پی تخلیه و پلمب این کانون با حکم قضایی ،این موضوع توسط فرمانداری ویژه دزفول در دست پیگیری است و تلاش می شود با وجود صدور حکم قطعی نسبت به بازپس گیری ساختمان این کانون اقدام شود تا این نهاد فرهنگی دوباره به کار خود ادامه دهد.

وی  گفت:در حال ارسال اعتراض به دیوان عالی کشور هستیم و امیدواریم کانون پرورش فکری کودک و نوجوان دزفول دوباره به فعالیت خود ادامه دهد.

سعید گل گل مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول نیز افزود:زمین این کانون سال 52 از سوی شهرداری و فرمانداری وقت اهدا و مقرر گردید تا زمانیکه به عنوان کانون پرورش فکری در اختیار کودکان و نوجوانان است به فعالیت خود ادامه دهد.

وی  با بیان اینکه در آن زمان سندی مکتوب از سوی شهرداری و فرمانداری در خصوص واگذاری زمین آن به کانون پرورش فکری تحویل داده نشده بود افزود:در حال حاضر فردی با ارایه سند و پیگیری از طریق دادگاه مدعی مالکیت زمین مذکور شده در صورتی که زمین مذکور دولتی بوده و نمی تواند مالک شخصی داشته باشد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مخلص دزفولي
۰۱:۲۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
كانون از طرف من وقف شد.
آخرین اخبار