انتقاد قالیباف از برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی +اینستاپست

محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در اینستاگرام خود به انتقاد از محل برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف شهردار تهران با انتشار پستی در اینستاگرام خود به انتقاد از محل برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پرداخت و خواستار توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر برگزاری نمایشگاه های پربازدید در مجموعه شهر آفتاب شد.

وی نوشت:
"نقش رسانه‌ها در آگاهي بخشي و پيشرفت جامعه انكار ناپذيره. خيلي علاقه داشتم كه بين اهالي رسانه و در جشن سالانه‌شون در نمايشگاه مطبوعات و رسانه‌ها شركت مي‌كردم اما به رغم ميل باطني بدليل پايبندي به قواعد و مقررات شهر كه ضامن سلامت، پاكيزگي و آرامشه، از حضور در جمع اين عزيزان محروم شدم. با احداث مجموعه شهر آفتاب و مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران مقرر شد همۀ نمايشگاه‌هاي پربازديد در اين مكان برگزار بشه. رعايت اين مصوبه و مقررات مشابه اونه كه در كاهش ترافيك و آلودگي شهرمون مؤثره. اي كاش دولت محترم هم به قانون احترام مي‌گذاشت و اين نمايشگاه‌ و نمايشگاه هاي مشابه، كه پربازديد هستند را در شهر برگزار نمي كرد. علاوه بر این #مصلي كار ويژه خودش رو داره و جاي برگزاري نمايشگاه‌ها و فعاليت‌هاي اقتصادي نيست. وقتي ما متوليان امر و مسؤولان به قانون و حقوق مردم احترام نگذاريم چه توقعي از شهروندان مي‌توانيم داشته باشيم؟ ديروز اختتاميه نمايشگاه مطبوعات بود. ضمن تشكر و قدرداني از زحمات تلاشگران عرصه رسانه آرزو مي‌كنم كه در زمينۀ رسالت شون براي آگاهي بخشي و حل معضلات فراگير آحاد مردم از طريق پيگيري موضوعات از متوليان امر براي اجراي دقيق تكاليف و رعايت قانون موفق باشن. به اميد پيشرفت و سربلندي ايران اسلامي."

قالیباف خواستار برگزاری نمایشگاه ها در شهر آفتاب شد/انتقاد قالیباف از برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۵
نمایشگاه مطبوعاتی که شهرداری ساخته بدرد ترمینال جنوب شدن میخوره نه نمایشگاه بین المللی و جهانی
آخرین اخبار