قم؛

زمینه های رفاه مردم تامین شود

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)در دیدارمدیرکل امور مالیاتی گفت:پرداخت مالیات ازسوی مردم بایدبا تامین رفاه همراه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت الله سعیدی امروز در دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان قم در سالن محراب حرم مطهربابیان این که اگر مردم باید مالیات بدهند، باید زمینه های رفاه برای مردم تأمین شود، اگر مردم نتوانند به سطح قابل قبولی از رفاه دست یابند، زمین می‌خورند، کارخانه‌ها تعطیل می‌شود وبامشکلات زیادی روبرو می شوند.

تولیت آستان مقدس با بیان این که مدیریت در استان قم با توجه به این جایگاه نسبت به دیگر جاها تفاوت‌هایی دارد، افزود: کسی که در قم عهده دار مسئولیت است، باید اقتضائاتی را در نظر بگیرد و بر اساس آن کار کند.

وی در صحنه بودن مردم را سرمایه‌ای برای نظام برشمرد و گفت: مردم در حکومت اسلامی، نقشی محوری و تأثیرگذار دارند، به گونه‌ای که از ابتدای خلقت، تمامی انبیا و فرمانروایان الهی، نسبت به این مسئله اهتمام داشتند، چیزی که حکومت طاغوت بر خلاف آن عمل می‌کند.


آیت اللهذ سعیدی با بیان اینکه مردم در شرایطی که کشور از نظر اقتصادی در شرایط نامطلوبی است، تلاش در همراهی با آن دارند، گفت: البته زمانی که مردم مشاهده می‌کنند اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی وجود دارد، ممکن است نسبت به این همراهی دلسرد شوند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار