شیراز؛

کشف بیش از 200 كیلوگرم موادمخدر

فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 211 كیلو و 450 گرم موادمخدر در شهرستان های شیراز، نورآباد و سپیدان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یك قاچاقچی موادمخدر مطلع و متوجه شدند وی اقدام به حمل موادمخدر از شهرستان داراب به استان خوزستان و دزفول، می كند.
وی ادامه داد: با زیر نظر قرار دادن فعالیت های این فرد، ماموران متوجه شدند، وی مقداری موادمخدر را از شهرستان داراب تحویل و قصد انتقال به استان خوزستان دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد این قاچاقچی، خودرو وانت پیکان وی را در اطراف شهرستان شیراز متوقف، متهم را دستگیر و در بازرسی از خودرو وی ۹۹ کیلوگرم تریاک كشف شد.
سردار گودرزی افزود: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان سپیدان از حمل یك محموله موادمخدر در جاده های اطراف آن شهرستان مطلع و با استقرار در طول مسیر تردد خودرو حامل موادمخدر، ‌آن خودرو را شناسایی كردند.
وی گفت: با اقدام به موقع ماموران، خودرو حامل موادمخدر در جاده سپیدان به سمت شیراز مشاهده و سرنشینان آن با دیدن ماموران اقدام به فرار كردند و در طول مسیر سرنشین و راننده 2 بسته موادمخدر را از درون خودرو به بیرون پرتاب كردند كه پس از جمع آوری مشخص شد این مواد 12 كیلو و 500 گرم تریاك است.
فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف 23 کیلوگرم هروئین در اطراف شیراز خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یك محموله موادمخدر توسط یك دستگاه خودرو پژو 405 در اطراف شیراز مطلع و پس از متوقف كردن خودرو، در بازرسی از آن  ۲۳ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف كردند.
سردار گودرزی اضافه كرد: در شهرستان نورآباد ممسنی نیز ماموران انتظامی آن شهرستان موفق شدند طی دو عملیات جداگانه 76 كیلو و 450 گرم تریاك كشف و در این رابطه دو دستگاه خودرو  پژو 405 و سواری آر دی را متوقف و دو قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی كنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.