اردبیل؛

تولید ماهانه 36 هزار تن آسفالت در اردبیل

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اردبیل گفت: کارخانه آسفالت اردبیل ماهانه به طور متوسط 36 هزار تن آسفالت تولید می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رسول ابراهیمی افزود: کارخانه آسفالت ماهانه به طور متوسط 36 هزار تن آسفالت تولید کرده است که از این مقدار بیش از 14هزار تن توسط سازمان عمران جهت آسفالت ریزی و بهسازی معابر استفاده شده و بیش از 21 هزار تن به مناطق 4گانه شهرداری جهت انجام کارهای عمرانی تحویل داده شده ست.

وی با اشاره به آغاز عملیات عمرانی طرح گاز رسانی به کارخانه آسفالت گفت: کاهش آلودگی، افزایش بهره وری، بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف سوخت از مهم ترین اهداف این طرح است.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اردبیل در تشریح عملکرد سازمان عمران در 6 ماهه گذشته افزود: کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری اردبیل روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر اقدام به تولید آسفالت مورد نیاز سازمان و مناطق می کند.

ابراهیمی با بیان اینکه سازمان عمران قطعات بتنی مورد نیاز شهرداری اردبیل را در دو نوع دال بتنی و نیوجرسی تولید می کند افزود: در 6ماهه گذشته 268عدد دال بتنی و 320 عدد نیوجرسی تولید شده است که از این تعداد بیشترین تولید دال بتنی در تیرماه سال جاری و بیشترین تعداد تولید نیوجرسی در فروردین ماه سال جاری بوده است.

وی همچنین در تشریح اقدامات این سازمان در زمینه بهسازی معابرگفت: در 6ماهه گذشته 24 هزار و 599 مترمکعب خاکبرداری و 37هزار و 422 مترمکعب خاکریزی در سطح شهر توسط سازمان عمران صورت گرفته است که این مقدار جدا از اقدامات عمرانی مناطق بوده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، ماهانه ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار