همدان؛

حضور ٧٢ نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت در ملایر

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از شرکت ٧٢ نفر از علاقمندان به قرآن در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد.

حضور ٧٢ نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی‎زاده ملایر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، پانزدهمین آزمون قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط این اداره در مکان مؤسسه فرهنگی هنری پرنیان متین در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شد.

وی گفت: این آزمون با شرکت ٧٢ نفر از قرآن‎آموزان مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت این شهرستان و سایر داوطلبان آزاد برگزار شد که از این تعداد، ٥٧ نفر در رده‎های سنی متفاوت در رشته‌های آموزش اصول عقاید، تدبر در جزء ٣٠ قرآن کریم، حفظ، مفاهیم مقدماتی و تفسیر سوره صف حضور داشتند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: در کنار این آزمون نیز، آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم ویژه مقطع سنی زیر ١٢ سال با شرکت ١٥ نفر و با حضور دو تن از داوران شهرستانی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: به افرادی که در امتحانات سراسری قرآن و عترت موفق به کسب امتیاز لازم شوند از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهینامه کشوری اعطا می شود و از برگزیدگان آن قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.