طی پیامی؛

کمیسیون امنیت ملی مجلس شهادت خبرنگار صداوسیما را تبریک و تسلیت گفت

کمیسیون امنیت ملی مجلس در پیامی شهادت محسن خزائی خبرنگار صدا و سیما در حلب را تبریک و تسلیت گفتند.

کمیسیون امنیت ملی مجلس شهادت محسن خزائی را تبریک و تسلیت گفت
به گزارش حوزه مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور پیامی شهادت محسن خزائی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در شهر حلب سوریه را تبریک و تسلیت گفتند.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
بسمه تعالی
 
شهادت افتخارآمیز خبرنگار شهید، محسن خزائی از سوی تروریسم تکفیری نشان داد هنوز در عرصه مقدس حمایت از حریم مقدس اهل بیت و محرومان و کمک به مسلمانان جهان که خود بخشی از پیکار با استکبار جهانی است چهره های نورانی و درخشانی حضور دارند که شایستگی مهمانی ضیافت عظیم الهی و قرار گرفتن در جوار قرب الهی و دست یافتن به زندگی واقعی جاودان را دارند که «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون».
 
شهید عالیقدر محسن خزائی خبرنگاری مومن، مخلص، متبحر و عارفی دلسوخته بود و با چنین ویژگی‌هایی نشان داد که ردای شهادت زیبنده اندام بلند معنوی اوست.
 
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شهادت این خبرنگار عرصه جهاد رسانه‌ای را به محضر گرانقدر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، خانواده گرانقدر این خبرنگار عزیز و همکاران ایشان در صدا و سیما تبریک و تسلیت عرض کرده و اعلام می‌کند با چنین جنایت‌هایی هزاران خزائی دیگر در عرصه دفاع از حریم حرم وارد خواهد شد و این جنایت‌ها بر سرعت نابودی تروریسم تکفیری خواهد افزود.
 
با درود به روان پاک این مرد بزرگ
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار