اهواز؛

پایان مسابقات دارت خوزستان

پس از انجام چهار مرحله، رقابت‌های قهرمانی دارت خوزستان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،نایب‌رییس کمیته دارت هیات انجمن‌های ورزشی استان ، اظهار کرد:‌ این مسابقات که انتخابی تیم استان هم بود، در بخش بانوان 20 آبان‌ماه به میزبانی اهواز و در بخش آقایان 21 آبان ماه در شوشتر برگزار شد.

مسعود منصورزاده،گفت: ‌در هفته چهارم بخش بانوان، ‌مهین مکوندی و فرشته کاشی‌ساز هر دو از اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و سارا خدادادی‌کریموند از امیدیه و زهرا عظیمی از اهواز به صورت مشترک سوم شدند. در مجموع این مسابقات نیز خدادادی‌کریموند به قهرمانی رسید، فرشته کاشی‌ساز نایب قهرمان شد و مکوندی و عظیمی به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

نایب‌رییس کمیته دارت هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان افزود:‌ در هفته چهارم بخش آقایان نیز فاضل حیات از ماهشهر در مکان اول ایستاد، بهزاد جهانگیری از شوشتر دوم شد و غلامرضا جمالی از امیدیه و ابراهیم قنبری از شوشتر به صورت مشترک سوم شدند. در مجموع نیز حیات عنوان قهرمانی را به دست آورد، قنبری در جایگاه دوم قرار گرفت و جمالی و جهانگیری مشترکا سوم شدند.

 وی گفت: ‌مسابقات نسبت به سال گذشته در سطح خیلی بهتری برگزار شد و در بخش آقایان، ورزشکاران شهرستان‌های شوشتر و ماهشهر و در بخش بانوان دارت‌بازان اهوازی، پدیده مسابقات بودند.

منصورزاده بیان کرد: ‌از هر یک از بخش‌های آقایان و بانوان، هشت نفر برتر به اردوی تیم استان دعوت می‌شوند که از این اردو نیز چهار نفر برتر از هر دو بخش، راهی مسابقات کشوری پیش رو خواهند شد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.