خوردبین: از اردوی اوکراین خیلی راضی بودیم اما اردوی دوبی بهتر است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردوی خیلی خوبی را در امارات داریم و باید از مدیریت باشگاه، هیأت مدیره و دیگر مسوولان باشگاه در این خصوص تقدیر کنیم.

خوردبین: از اردوی اوکراین خیلی راضی بودیم اما اردوی دوبی بهتر استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمود خوردبین  اظهار داشت: از اردوی اوکراین بسیار راضی بودیم و گفتیم، یکی از بهترین اردوهای تیم بوده است و واقعا هم خوب بود اما به نظر من، اردوی دوبی خیلی بهتر است. به این دلیل که زمین تمرین و محل اسکان بازیکنان در یک مجموعه است و تمام مسائل رفاهی، تفریحی، تغذیه، استخر و سونا، آرامش محیط و از همه مهمترین زمین چمن بسیار عالی، فاکتورهای مثبتی است که برای یک اردوی مفید و ایده‌آل مهیا است.

وی افزود: هماهنگی مدیریت باشگاه پرسپولیس با مسوولان محل اقامت تیم باعث شده، دو مجموعه برای ایجاد بهترین امکانات و شرایط اردویی، وضعیت خوبی را بوجود بیاورند تا بازیکنان در آرامش کامل و تمرکز بالا تمرینات پرفشار را انجام بدهند.

خوردبین در خصوص دیدارهای تدارکاتی این اردو گفت: طبق نظر کادر فنی و مخصوصا برانکو، در جلسه‌ای ویژه در این مورد صحبت کردیم که سرمربی تیم گفت: برای ما انجام یک دیدار تدارکاتی مهم است تا بچه‌ها در شرایط بازی قرار بگیرند و دوست دارم برای شاد کردن دل ایرانیان دوبی، با تیم شاهین که همه ایرانی هستند به میدان برویم. این بازی از هر نظر برای تیم ما خوب بود.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: تیم‌های اماراتی شاید به هر دلیل که ممکن است مسابقات جام حذفی، لیگ و برپایی اردوها و تمرینات باشد و یا هر مورد دیگری نتوانستند در مقابل ما قرار بگیرند اما مهم نیست. امروز در مقابل تیمی قرار می‌گیریم که شامل بازیکنان انگلیسی در دوبی هستند و امیدواریم یک بازی خوب و دیدنی را به نمایش بگذاریم.

محمود خوردبین در خصوص بازیکنان جوان تیم گفت: کاپیتان‌های تیم ملی جوانان و نوجوانان را در اختیار داریم و همچنین دیگر بازیکنان جوان و آینده‌دار تیم، آنها بازیکنان خوبی هستند که باید بتوانند خودشان را ثابت کنند. برانکو از آنها بسیار راضی است و امید است بتوانند از تجربیات کادر فنی نهایت استفاده را ببرند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان افزود: اعضای محترم هیأت مدیره و آقای طاهری و دیگر مسوولان باشگاه زحمات زیادی برای برپایی این اردو کشیدند که باید از آنها تقدیر و تشکر کنیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.