اردبیل؛

مساجد بهترین مرکز خدمتگزاری به مردم است

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: مساجد بهترین مرکز خدمتگزاری به مردم است و انگیزه فعالان نیز از جنس خود مساجد باید باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدرضا جعفری در جلسه شورای اداری دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل گفت: دغدغه و انگیزه مند بودن فعال فرهنگی مسجدی باید تلفیقی از باور و ایمان همراه باشد زیرا فعالیت در مساجد همراه با خدمتگزاری باشد تا به عنوان یک ارزش شناخته شود.

وی با اشاره به اینکه ویژگی معنوی و توفیق فعال فرهنگی مسجد خدمتگزاری است، تصریح کرد: مساجد بهترین مرکز خدمتگزاری به مردم است و انگیزه فعالان نیز از جنس خود مساجد باید باشد.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اعلام این مطلب که نسبت به رفع کمبودها و کاستی ها در کارهای فرهنگی همت داشته باشیم، اظهار داشت: شناخت فلسفه وجودی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای مسئولان و فعالان آنها موجب می شود تا از انجام کارهای موازی جلوگیری شود.

جعفری با بیان این مطلب شناخت وظیفه کلی به عمران معنوی مساجد و احیای کارکردهای فرهنگی هنری مساجد منجر خواهد شد، افزود: آبادانی مساجد به عنوان مهمترین محور با پیشرفت و توجه به مسایل کارکردهای فرهنگی می تواند صورت گیرد و بحق جز مسائل مهم و مورد تاکید فعالان است.

وی با یادآوری این مطلب که هم افزایی و رشد با شناخت نسبت به وظایف صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: غفلت و افزایش مشکلات اجتماعی زمانی آغاز می شود که فاصله عموم مردم با مساجد بیشتر می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.