حضور بولت در دورتموند تایید شد

مقامات باشگاه دورتموند آلمان حضور اسطوره دو و میدانی جهان در این تیم را تایید کردند.

هانس یواخیم واتسکه رئیس باشگاه دورتموند  تایید کرد که یوسین بولت، دارنده 9  طلای المپیک به همراه بازیکنان این تیم تمرین خواهد کرد.
پس از آن که  بولت در مصاحبه با گاردین عنوان کرد قصد دارد فوتبالیست شود و   به همین علت می خواهد زیر نظر توخل در دورتموند تمرین کند تا آمادگی لازم را به دست آورد، بسیاری این موضوع را جدی نگرفتند، اما حالا مقامات دورتموند این خبر را تایید کرده اند.
واتسکه گفته است بولت قرار است در کنار ستاره هایی مانند اوبامیانگ و مارکو رویس و ماریو گوتسه  تمرین کند، هرچند که شانس اندکی برای امضای قرارداد دارد.
واتسکه گفت: این شوخی و جوک نیست که بولت با ما تمرین خواهد کرد.این تصمیم مدتی قبل گرفته شده است. بیورن گولدن رئیس پوما، که همچنین عضوی از هیئت مدیره ما است، چند وقت پیش گفت که اوسین از او پرسیده آیا می تواند مدتی با ما تمرین کند.
من بلافاصله گفتم که مشکلی نیست و مربی هم با آن مشکلی ندارد.
بدیهی است این موضوع زمانی  که ما دو بازی در یک هفته  داریم اتفاق نخواهد افتاد ، اما احتمالا زمانی که همه چیز کمی آرام تر است او با تیم تمرین کند. 
واتسکه افزود: ما مجبور نیستیم  در مورد ارائه قرارداد  به او ، صحبت کنیم.او فقط می خواهد با ما تمرین کند  واین یک افتخار است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار