چابهار؛

الحاق بنادر چابهار به منطقه آزاد امری اجتناب ناپذیر

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار الحاق یا تسریع قانون مناطق آزاد به بنادر چابهار را یک امر اجتناب ناپذیر دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عبدالرحیم کردی درباره پهلوگیری کشتی عمانی درچابهار گفت: در یک سال گذشته برای راه اندازی خط کشتیرانی ایران ـ عمان وتوسعه روابط و مناسبات این دو کشورمذاکراتی انجام شده است تا بتوانند ارتباط دریایی مسافری بین مسقط ـ چابهاررا برقرارکنند.

وی افزود : البته مدت زمان راه اندازی این خط کشتیرانی به علت فقدان زیر ساخت های لازم برای ورود این کشتی به چابهار طولانی شد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اشاره به افتتاح پایانه مسافری دریایی شهید کلانتری چابهار خاطر نشان کرد: خوشبختانه دریکسال گذشته با توجه به برنامه ریزهای انجام شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی برای افتتاح پایانه مسافری دریایی چابهار و همچنین تمهیداتی از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار برای اقامت مناسب گردشگران عمانی در چابهار در نظر گرفته شد تا این گردشگران بتواند با سفر به ایران و با بهره مندی از خدمات و امکانات فراهم شده به سایر نقاط کشور سفر کنند.

کردی با اشاره به ورود نخستین گردشگران عمانی به چابهار اظهارداشت: درسال گذشته کشتی عمانی در سفر اول خود به ایران، حامل مقامات عمانی همچون  وزیر تجارت بوده است. اما سفراخیر این کشتی، حامل گردشگران عمانی بود که توانسته اند از آژانس های مسافرتی عمان بلیط تهیه کنند.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار