ایلام؛

اربعین نمایش اقتدار وعظمت ملت در برابر دشمنان اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام گفت : همایش عظیم پیاده روی اربعین نمایش اقتدار وقدرت در برابر دشمنان اسلام وانقلاب است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام امروز در نشست ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران گفت : همایش عظیم پیاده روی اربعین امروز دیگر یک مناسبت مذهبی نیست بلکه نمایش اقتدار وقدرت در برابر دشمنان اسلام وانقلاب است .

حجت الاسلام والمسلمین  لطفی در ادامه از تلاش مسولین درارائه خدمات به زوار اربعین حسینی تقدیر کرد

وی با اشاره به خدمات دولت در حوزه زیر ساخت های اربعین  گفت: الان بیش از هرزمان دیگری ضرورت تسریع در آماده سازی زیر ساخت های اربعین احساس می شود

امام جمعه ایلام ، خدمات صورت گرفته در حوزه زیر ساخت هارا نسبت به سال گذشته مناسب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد سال آینده مابقی مشکلات  در خوزه زیر ساخت هاحل شود .

مروارید استاندارایلام نیز در این نشست بر ضرورت آبرسانی به زائران اربعین حسینی در مبادی ورودی وخروجی تاکید کرد وگفت: الان علاوه بر پایانه مرزی  بلکه تا عمق مرز زرباطیه عراق ارائه خدمات می شود

استاندارایلام در ادامه با اعلام آمادگی برای تمهیدات برگشت زوار گفت آماد ه ایم تا صد هزارنفر اسکان دهیم.

روان سازی ترافیک از پل زائر تا پایانه، افزایش ناوگان حمل ونقل عمومی ، تقویت سیستم های آبرسانی بویژه در مرز زرباطیه ، وساماندهی دست فروشان در پایانه مرزی مهران از جمله مصوبات این نشست بود.
 










انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.