سمنان؛

نبود اسپانسر ساز خواب فوتبال ساحلی سمنان را کوک کرده است

خشکسالی مالی در ورزش سمنان باعث سردرگمی مسئولان برای تیمداری درلیگ دسته یک فوتبال ساحلی شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛شاید هرزمان که در استان صحبت از تیمداری یک رشته ورزشی در عرصه باشگاهی کشور می شود،مسائلی اعم از کمبود امکانات،نبود زیر ساخت مناسب و از جمله وجود نداشتن بازیکن بومی در آن رشته ورزشی، مهم ترین توجیه مسئولان ورزش استان و ورزش دوستان  برای عدم تیمداری در آن رشته باشد.
اما حالا که امکانات زیرساختی، همچون دو زمین مناسب فوتبال ساحلی در شهرستان سمنان،وچندین بازیکن مطرح کشورو...در این ورزش مهیج وجود دارد این بار نبود اسپانسر بهانه ای برای ادامه خواب فوتبال ساحلی سمنان شده است تا یک بار دیگر فرصت بازیکنان با استعداد شهرستان برای خودنمایی در کشور از بین برود.
اما فوتبال ساحلی شهرستان سمنان که در چند سال گذشته با زحمات فراوان علاقه مندان به این رشته،به عنوان یکی از قطب های اصلی این رشته ورزشی تبدیل شد،بازیکنانی همچون مهران مرشدی زاده ،محمد علی صادقی و علی حامدی را به تیم های ملی و زرگر،خوش اقبال و جوادی را به تیم های باشگاهی کشور معرفی کرد تا سمنان نیز در فوتبال ساحلی کشور بدرخشد.
ولی حالا با وجود اعطای سهمیه دسته یک به شهرستان سمنان ، چند روز پیش مجتبی رضوانی دبیر هیات فوتبال استان اعلام کرد که تنها به دلیل نبود اسپانسر در شهرستان سمنان امکان تیمداری وجود ندارد.
اما حالا از مسئولان ورزش استان انتظار می رود نسبت به تشکیل تیم فوتبال ساحلی و جذب اسپانسر برای این رشته پر استعداد در شهرستان اقدام کنند تا بار دیگر شور و شعف در بین علاقه مندان فوتبال ساحلی ایجاد شود و دوباره شاهد حضور مرشدی زاده ها ،صادقی ها و....در تیم های ملی باشیم تا هم پرچم استان در کشور به اهتزاز دربیاید وهم بازیکنان غیورمند فوتبال ساحلی سمنان در کنار سایر ملی پوشان پرچم مقدس جمهورس اسلامی ایران را در جهان بر افراشته کنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.