یاسوج؛

ارائه تسهیلات سربازی به ۳۹۰ فرزند مددجوی استان

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات سربازی به ۳۹۰ فرزند مددجوی استان پرداخت شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۸۷ فرزند مددجو امسال از معافیت خدمت سربازی بهره مند شدند، گفت: تعداد مشمولان وظیفه ای که با استفاده از تسهیلات معافیت سربازی به نزدیک ترین مکان خدمتی محل سکونت خود انتقال یافتند ، ۲۸۰ نفر است.

فرید محبی ادامه داد: فرزندان خانواده تحت حمایت که مشمول معافیت نمی شوند ، پس از معرفی به یگان خدمتی می توانند با تقاضای کمیته امداد برای کاهش هزینه ها و کمک به اقتصاد خانواده به نیروی انتظامی معرفی و تخفیف دریافت کنند که در طرح کاهش تعرفه هم ۲۳نفر مشمول این طرح شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه معافیت از خدمت سربازی به منظور توانمند سازی خانواده های تحت حمایت انجام می شود تا زمینه کمک به امرار معاش آنها فراهم شود، گفت: مهم ترین گروه‌های هدف کمیته امداد برای دریافت معافیت های سربازی خانواده های تحت حمایت به علت فوت سرپرست مرد، طلاق و خانواده های دارای سه فرزند دختر و بیشتر است.

محبی با بیان اینکه براساس طرح معافیت سربازی، در خانواده‌های زنان سرپرست خانوار تحت حمایت یکی از فرزندان پسر سالم بالای ۱۸سال از خدمت وظیفه عمومی معاف می شود، افزود: پسر زنان سرپرست خانوار با معافیت سربازی امکان کار و اشتغال و تامین نیازهای خانواده خود را فراهم می کند و در نهایت توان اقتصادی خانواده را بالا برده و توانمند سازی آن ها را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت یکی از اولویت های کاری کمیته امداد است و معافیت از خدمت سربازی در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت انجام می شود تا زمینه کمک به امرار معاش این خانواده ها فراهم شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.