محمودی:قضاوت داوران تعریفی ندارد/به دنبال حفظ صدرنشینی هستیم

پشت خط زن تیم والیبال بانک سرمایه گفت: متاسفانه شاهد برخی قضاوت‌های بد از سوی داوران هستیم که ممکن است نتیجه یک بازی را تغییر دهد.

شهرام محمودی در پایان دیدار دو تیم بانک سرمایه و خاتم اردکان که به پیروزی 3 بر 2 تیم بانک سرمایه منجر شد، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ما هفته گذشته را با یک شکست تلخ مقابل تیم والیبال صالحین ورامین پشت سر گذاشته بود و برای پیروزی به مصاف خاتم رفتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما نمایش خوبی داشتند اما تیم اردکان هم انصافا منسجم و با برنامه کار کردند. دو ست اول برتری با تیم ما همراه بود اما در دو ست دوم برخی اشتباهات فردی و تسلط بیشتر حریف منجر شد نتیجه را واگذار کنیم.

پشت خط زن تیم والیبال بانک سرمایه با اشاره به اینکه در ست پنجم تیمی که بازی را بهتر آغاز کند برنده است، گفت: ما بعد از مساوی شدن بازی، هم قسم شدیم که در ست پنجم با اکثر توان ظاهر شویم و همین موضوع باعث شد از همان ابتدای ست پنجم برتری خود را تماما به حریف دیکته کنیم. 

محمودی با انتقاد از وضعیت قضاوت‌های داوران در 2 دیدار قبلی تیمش، گفت: هم در بازی با صالحین و هم در دیدار مقابل اردکان شاهد قضاوت ضعیف از سوی داوران بودیم. اشتباهاتی که اکثرا در پوئن های حساس رخ می‌دهد و کار را برای ما سخت کرد.

ملی‌پوش تیم بانک سرمایه در ادامه گفت: امسال لیگ شرایط بسیار حساس و ویژه ای دارد و هیچ تیمی حتی تیم ما که به گفته خیلی ها اکثر ستاره ها را در اختیار دارد قطعا از قبل برنده هیچ مسابقه ای نیست. امیدوارم با نظارت بیشتر روی عملکرد داوران از حاشیه رفتن لیگ جلوگیری شود تا شاهد مسابقاتی در سطح فنی بالاتر باشیم.

محمودی در پایان در توضیح برخوردی که با لیبرو تیم خاتم اردکان داشت، گفت: این بازیکن به طرز عجیبی بعد از کسب امتیاز جلوی بازیکنان ما خوشحالی کرد و بعد هم به من برخورد کرد و زمین خورد. اتفاق خاصی نبود و در پایان بازی با هم خوش و بش کردیم. 

وی درباره دیداری در هفته هفت تیمش مقابل هاوش گنبد، گفت: باید برای بازی با این تیم به گنبد برویم. هدف ما کسب هر 3 امتیاز دیدار با هاوش است تا بتوانیم روند صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار