کرمانشاه؛

20 هزار جلد کتاب در اختیار مدارس استان قرار می‌گیرد

رئیس اداره فرهنگی، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی نزدیک به 20 هزار جلد کتاب در اختیار مدارس استان قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید رحیم زارعی گفت: نوزدهمین دوره طرح ملی 50 هزار نمایشگاه کتاب در مدارس، امروز در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: این طرح که همزمان با هفته کتاب در مدارس برگزار می‌شود در حدود 400 مدرسه در مقاطع مختلف در سطح استان برگزار خواهد شد و بین 10 تا 20 هزار عنوان کتاب در قالب این طرح با تخفیف مناسب در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
زارعی بیان کرد: این طرح در برخی از مدارس تا بعد از هفته کتاب هم ادامه خواهد داشت.
به گفته این مسئول، این کتاب‌ها از سوی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش جمع‌آوری و گزینش می‌شود و در اختیار مدارس سراسر کشور قرار می‌گیرد.
رئیس اداره فرهنگی، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: برای هفته کتاب و کتابخوانی در تمامی مدارس استان برنامه داریم و عمده تمرکز بر مدارس ابتدایی است که فرهنگ کتابخوانی بین این دانش‌آموزان نهادینه شود.
وی تاکید کرد: اکنون تقریبا در تمامی کلاس‌های درس کتابخانه داریم که هر ماه این کتابخانه‌ها شارژ می‌شود و دانش آموزان نیز استقبال مناسبی از این کتاب‌ها دارند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، جلد ، کتاب ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار