شیراز؛

اعلام برنامه های هفته بسیج در شیراز

‌ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز از برگزاری 250 برنامه به مناسبت هفته بسیج با شعار «بسیج، انقلابی و خدمتگزار» در شیراز خبر داد.

اعلام برنامه های هفته بسیج در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل محبی ‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: برنامه های این هفته با راهپیمایی اربعین حسینی در 30 آبان‌ از میدان امام حسن (ع) به‌ سمت چهار راه خیرات، خیابان لطفعلی‌ خان زند، چهار راه نمازی و حرم مطهر احمد بن موسی (ع) از سوی این ناحیه برگزار می ‌شود.

محبی ‌پور افزود: بیش از 30 نشست روشنگری با موضوع استکبار ستیزی، 15 یادواره شهدا با عنوان آبروی محله در محدوده غرب شیراز، دیدار با خانواده شهدا و عطرافشانی و گل ‌باران قبور شهدا در چهارم آذر از برنامه‌ های این هفته است.

وی تصریح کرد: برپایی بیش از 10 نمایشگاه از دستاورد های جوانان و اندیشمندان بسیجی در قالب اقتصاد مقاومتی، مسابقه‌ های ورزشی، همایش تجلیل از پیشکسوتان و بسیجیان نمونه، خطبه ‌خوانی حضرت زینب (س) پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین، گرامیداشت مقام سلمان فارسی در روز چهارم آبان‌ در منطقه ارژن و افتتاح پایگاه مقامت و حوزه مقاومت کارگری خواهران از دیگر برنامه‌ های هفته بسیج از سوی این ناحیه است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار