توفیقی: پذیرفتیم در کشور بی طرف بازی کنیم

دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: براساس سیاست های نظام، در صورت هم گروهی تیم های کشورمان با نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بازهم بازی های ما در کشور ثالث برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پندار توفیقی پس از جلسه با مهدی تاج در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: موضوع نشست امروز درباره هماهنگی برای جام باشگاه های آسیا بود و با توجه به اینکه 13 دسامبر قرعه کشی در مالزی صورت می گیرد بر همین اساس ممکن است که ما با عربستانی ها بازی داشته باشیم و به همین دلیل باشگاه ها پذیرفتند در کشور بی طرف بازی کنند.


دبیر هیئت مدیره استقلال درباره انتقادات به قراردادهای چند سال اخیر بازیکنان استقلال بیان داشت: در هر صورت دوستانی که این قراردادها را نوشتند، فرصتی ندارند که از خود دفاع کنند و بهتر است در این مورد اظهار نظر نکنم .
اما امسال با توجه به بودجه ای که جذب کردیم و در هیئت مدیره مصوب شد و با وجود درآمدهایی که محتمل بودند، بودجه بندی کردیم و طبق لیست منصوریان بازیکنان لازم را جذب کردیم. مطمئن هستیم که احتمال قریب به یقین همه پول بازیکنان برای این فصل پرداخت می شود.

توفیقی افزود: متاسفانه روز گذشته سازمان امور مالیاتی یک میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال برداشت کرد که ما باید این پول را به بازیکنان می دادیم. این موارد دیگر تحت کنترل ما نیست. درباره گذشته من حرف نمی زنم اما قراردادهای امسال قابل دفاع است. اگر نیاز به شفاف سازی بود، ما درباره اش حرف می زنیم. آن چیزی که ما گفتیم، بر اساس بودجه مصوب بوده است.


وی افزود: از دیگر مواردی که در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت درباره تعداد بازیکنان خارجی در تیم های باشگاهی بود که طبق قانون جدید فیفا همه باشگاه ها می توانند از 5 بازیکن استفاده کنند. همه افراد حاضر در این جلسه موافق بودند همان سهمیه 4 بازیکن خارجی استفاده شود.

دبیر هیات مدیره استقلال درباره وضعیت این تیم در آسیا تصریح کرد: با توجه به وضعیت استقلال باید یک بازی پلی آف برگزار کنیم و به طور قطع منصوریان هم تاکتیک های خاص خودش را دارد. هدف کلی ما بر این است که تیم صعود کند و باید بگویم برنامه ریزی ما کلان است و انشااله صعود از مرحله گروهی در دستور کارمان قرار گیرد.

توفیقی در خصوص جانشین پورحیدری در هیات مدیره گفت: طبیعی است که کسی را نمی توانیم جایگزین منصور پورحیدری کنیم و هیچ کس نمی تواند بر صندلی وی بنشیند اما آنچه که مسلم است از نظر سازمانی اعضای هیات مدیره باید 5 نفر باشد و به طور حتم رئیس مجمع یعنی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این موضوع تصمیم لازم را اتخاذ خواهد کرد .

وی درباره صحبت های فتح اله زاده در برنامه نود اظهار کرد: آقای فتح اله زاده و هر مدیر دیگری در استقلال زحمت کشیده است. باشگاه استقلال اگر تا الان سر پا مانده از زحمات پورحیدری تا افرادی مثل اولیایی، قریب، فتح الله زاده، واعظ و افشارزاده و بوده است. در هر صورت صحبت های بسیاری مطرح می شود اما شاید اینها درست نباشد ضمن اینکه طیف مردم متفاوت است و هر کسی ممکن است برداشت متفاوتی از مسائل مطرح شده داشته باشد.

توفیقی درمورد غیبت نمایندگان ایران در مراسم انتخاب برترین های فوتبال آسیا بیان کرد: به یقین مسائل فرامنطقه ای و سیاسی سبب نادیده گرفتن فوتبال کشورمان از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است. البته فدراسیون فوتبال هم واکنش خوبی در این خصوص نشان داده است. کشور ایران از لحاظ پلی تیکی موقعیت ممتازی دارد و این اتفاقاتی هم که می افتد سیاسی است. بازیکنان ایرانی شایستگی بسیاری دارند و در لیگ های معتبر بازی می کنند. از طرفی تیم ملی هم نتایج خوبی گرفته است.

وی درباره بازگشت محمد صالح مصطفوی به کادرفنی استقلال گفت: یک اصلی به نام تفویض اختیار در مدیریت وجود دارد.مصطفوی و تمام اعضای کادرفنی که با منصوریان کار می کنند اختیارشان با او خواهد بود و اینکه ما جزئیات را می بینیم و اینکه منصوریان با کارد خود چگونه برخورد کند از وظایف سرمربی است.

دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره نتایج خوب تیم های پایه فوتبال کشورمان اظهار کرد: خوشبختانه در فدراسیون فوتبال کارهای زیربنایی خوبی انجام می شود. در کشور ما فوتبالیست های با استعداد زیادی وجود دارد. در فدراسیون و باشگاه ها به بحث فوتبال پایه اهمیت داده می شود. هر وقت شما کار آکادمیک کنید، نتیجه آن را می بینید.


 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار