ساری،

کشف کالای قاچاق میلیاردی در سوادکوه

دو دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق، به ارزش یک میلیارد ریال در سوادکوه کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای طرح برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه، حین انجام ماموریت و کنترل مبادی ورودی و خروجی استان، در این محور موفق شدند، دو دستگاه کامیونت ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

سردار میرفیضی افزود: ماموران در بازرسی از این خودورها موفق شدند، مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل مواد غذایی و خوراکی، شکلات، نسکافه، وسایل و لوازم آرایشی، انواع لوازم پزشکی، لاستیک خودرو، لوازم ورزشی با مارک های مختلف خارجی کشف کنند.

وی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در این عملیات پلیسی را یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این ارتباط دومتهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

فرمانده انتظامی مازندران افزود: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، پلیس با هرگونه عوامل ناامنی که موجب ضربه به اقتصاد کشور شود، برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.