گیلان؛

دستگیری حفاران غيرمجاز در سياهكل

فرمانده انتظامي شهرستان سياهكل از دستگيري 6 تن به اتهام حفاري غيرمجاز در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛سرهنگ مجيد نيكویي در تشريح اين خبر گفت: در پی دریافت گزارش شهروندان مبني بر اين كه تعدادي افراد سود جو در كوه هاي بخش ديلمان در حال حفاري غيره مجاز هستند٬ موضوع در دستور کار ماموران انتظامي سیاهکل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با تاکید براینکه ماموران انتظامی با بررسی گزارش ها به صحت آن پی بردند٬ افزود: با انجام دو عملیات غافلگیرانه٬ ماموران انتظامی سیاهکل 6 تن از حفاران غیرمجاز را در هنگام حفاری درون یک غار دستگیر کردند.

وی با تصریح براینکه در بازرسی از وسایل متهمان ماده منفجره بي صدا ،يك و نيم ليتر مواد منفجره مايع،يك دستگاه گنج ياب و يك عدد كوزه قديمي ومقاديري از سنگ نوشته كه بر اثر انفجار تخريب شده بودند كشف و ضبط شد٬ ادامه داد: طبق برآورد كارشناس ميراث فرهنگي 5 میلیارد تومان به معدن خسارت وارد شده است.

این مقام انتظامی با یادآوری اینکه 6تن در این رابطه دستگیر شدند٬ اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری با تشكيل پرونده مقدماتی تحويل مقامات قضايی شدند.

نیکویی گفت: ماموران انتظامی با تمام توان در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کنند.

مجیدنیکویی در پایان خاطرنشان کرد:شهروندان می توانند با همکاری و ارسال گزارش و اطلاعات به شماره تماس 110 فوریت ها پلیسی٬ همیار تامین نظم و امنیت در شهرستان باشند.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.