اخوت: دوران سرپرستی من حاشیه امیدها به صفر رسید/ گزینه تیم امید ایرانی است

سرپرست تیم ملی امید کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال امید بازی های مهمی را پیش روی دارد و در صورت نیاز کماکان در خدمت این تیم خواهم بود.

حسین اخوت در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اینکه در زمان وی ملی پوشان امید کشورمان با کمترین مشکلات حاشیه ای و خروج از کشور مواجه شدند، تصریح کرد: به اذعان اهالی فوتبال در دو سالی که من در تیم ملی حضور داشتم این تیم هیچ مشکلی از لحاظ مسائل حاشیه ای یا خروجی بازیکنان نداشت.

 اگر نگاهی به تاریخچه تیم ملی امید بیاندازیم متوجه می شویم که در رقابت های اینچئون کره جنوبی و اردو کیش تیم امید ما حواشی بسیاری داشت اما در زمان ما مدیریت خوبی اعمال شد و هیچ حاشیه خاصی اطراف ملی پوشان امید به چشم نمی‌آمد و ما فقط از لحاظ نتیجه گیری اسیر بد شانسی های دقایق پایانی بازی با ژاپن شدیم.


وی درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی فوتبال امید ایران اظهار داشت: در روزهای اخیر به فدراسیون فوتبال نرفتم اما روز گذشته مصاحبه ای از مسعود معینی رئیس کمیته جوانان فوتبال خواندم که وی در این مصاحبه تاکید کرده بود که قرار است در هفته آتی کمیته فنی فدراسیون فوتبال با برگزاری نشستی، گزینه های سر مربیگری تیم ملی امید را بررسی کند.

وی افزود: طبق اطلاعاتی که من دارم گزینه های ایرانی برای سر مربیگری تیم ملی امید مد نظر مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان قرار دارند. در این میان گویا صحبت‌هایی  با امیر حسین پیروانی سر مربی فعلی تیم جوانان انجام شده است.

اخوت در ادامه تاکید کرد: تیم ملی امید ایران رقابت های مهمی چون بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی و رقابت های مقدماتی المپیک 2020 توکیو را پیش رو دارد به همین دلیل باید تک تک روزهای پیش رو را غنیمت شمرد و تیم آماده ای را عازم این دو رویداد کرد.

اخوت درباره اینکه آیا پیشنهادی از کمیته جوانان برای ادامه مسئولیت در سمت سرپرستی تیم امید دریافت کرده است یا خیر، گفت: مسئولان کمیته جوانان غیر مستقیم صحبت‌هایی با من انجام دادند. اگر صلاح دانستند به همکاری خود با تیم ملی امید ادامه دهم، با توجه به اینکه نگاه ملی دارم در خدمت این تیم هستم. در صورتی هم که این سمت به فرد دیگری واگذار شود از هیچ کمکی دریغ نمی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار