قزوین؛

هشدار دادستان به برخی بانکها

دادستان قزوین گفت: بانکهای بی توجه به اصول امنیتی و حفاظتی پلمب می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی  در نشست فوق العاده کمیسیون جرائم خاص  گفت: تاکنون پلیس پیشگیری براساس وظایف ذاتی و دستورالعمل های ابلاغی بارها و بارها اقداماتی را برای آگاه سازی صنوف مختلف انجام داده است.

هشدار دادستان به برخی بانکها

وی افزود : برخی از شعب بانکها به هشدارهای پلیس بی توجه اند.

دادستان قزوین اضافه کرد: ممکن است بانک ها ادعا کنند که همه آنها دوربین مداربسته و سیستم کنترل ورود و خروج و امنیتی اعلامی را فعال کرده اند اما این پذیرفته نیست چراکه پلیس پیشگیری برخی سیستم های دیگر را نیز مورد نظر دارد که باید در شعب بانک ها نصب و راه اندازی شود.

دادستان قزوین تاکید کرد: براساس مصوبات و هشداری که به مدیران بانک ها داده شده است ، به زودی شعب بانک های فاقد سیستم امنیتی به روز، پلمپ می شوند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود:  اگر به واسطه مهر و موم بانکها کار مردم معطل بماند بهتر است تا اینکه سرمایه مردم به تاراج برود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد:  اگر به واسطه قصور در اجرای موارد امنیتی ، بانکی  مورد تعرض قرار گیرد، در کیفرخواست رسیدگی به پرونده ، به دلیل اهمال و کوتاهی ، بانک به عنوان شریک جرم تحت پیگیرد قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری سارقان بانک های استان  هم گفت: دستگاه قضا و پلیس اشراف اطلاعاتی مناسبی بر استان دارند و فعالیتهای مجرمانه را به خوبی رصد می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.