شیراز؛

انتخابات شوراهای صنفی علوم پزشكی به صورت الكترونیک

برای نخستین بار در کشور انتخابات شوراهای صنفی دانشگاه علوم پزشكی شیراز به شیوه الکترونیک برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید مجتبی میرابراهیمی مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت: این رای گیری به صورت الكترونیك، برای نخستین بار در سطح دانشگاه های علوم پزشكی كشور و در تمام واحدهای تابعه دانشگاه، برگزار شد.
وی امنیت، دسترسی آسان، دقت و سرعت عمل را از دلایل انجام این انتخابات به صورت الكترونیكی اعلام کرد و ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده، هر كدام از دانشجویان شاغل به تحصیل و دارای شرایط این دانشگاه با وارد كردن شناسه دانشجویی از هر نقطه ای به وسیله گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و رایانه خانگی در این انتخابات شركت می کند.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه افزود: این انتخابات با استقبال دانشجویان در خوابگاه ها، دانشكده ها و دانشكده های اقماری برگزار شد.  
میرابراهیمی اضافه کرد: بر اساس آیین نامه مصوب وزارتی، در واحدهایی كه افراد شرایط آنها کامل نشده است، نام نویسی از نامزدها به مدت سه هفته تمدید شده و پس از این مدت، انتخابات در آن واحدها انجام می شود.
او اضافه کرد: تمام برنامه ریزی و برنامه نویسی های فنی موردنیاز برای انجام این كار، از سوی همكاران واحد انفورماتیك این معاونت انجام شد.  
در این انتخابات كه به صورت همزمان در 11 واحد تابعه دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار شد، به مدت 16 ساعت بیش از 1 هزار و 100 دانشجو، مشارکت داشتند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.