زنجان؛

باید به فضای تضمین کیفیت ورود پیدا کنیم

مدیرکل استاندارد استان گفت:باید از پایش فضای کیفیت عبور کنیم و به فضای تضمین و مدیر کیفیت برسیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛کارگر زاده بابیان اینکه امروز باید از پایش فضای کیفیت به سمت فضای تضمین کیفیت برویم افزود:کالایی که بتواند الزامات و نیازهای مشتری را برطرف کند ان کالا ازکیفیت برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بین استاندارد و کیفیت تفاوتی وجود دارد ادامه داد:استاندارد مرز جدایی بین خوبی ها و بدی ها است و باید به سمتی برویم که کیفیتی که خواستارمردم است را ایجاد کنیم و کیفیت ایستگاه توقفی ندارد.

وی ضمن تأکید براینکه کیفیت براساس استاندار ها،فناوری،علم و تجربه است،افزود:اگر در بحث کیفیت تحققی صورت بگیرد واگر مشتری از این بابت راضی باشد تبلیغات ان تا ۸نفر پیش می رود و درغیراینصورت به ۲۰نفر اطلاع رسانی خواهند کرد که محصول از کیفیت لازم برخوردارنیست.

کارگرزاده خاطر نشان کرد:بعد از رضایت مشتری ،وفاداری مشتری بسیار مهم است زیرا فردی که به یک محصولی وفادار باشد تبلیغات تا ۶الی۷برابر افزایش خواهد یافت و این درحالی است که اگر فردی از محصولی رضایت داشته باشد ممکن است از محصولات دیگری نیز استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه ۲۸۴مدیر کنترل کیفیت فعال دراستان وجود دارد،اظهارداشت:۴۲نفر نیز د لیست اقدام هستند و ۳هزارو۱۰۸نفر ساعت اموزش دیدند.

کارگرزاده اعلام کرد:در جهت تدوین استاندارد های ملی هرمدیر کیفیت یک استاندارد ملی پیشنهاد دهد.

مدیر کل استاندارد استان از انعقاد توافق نامه ای بین همکاران مدیر استاندارد با سازمان  بین المللی تأیید صلاحیت(IAF)

خبرداد وگفت: با انعقاد این توافق نامه محصولات بدون بازرسی و نونه برداری به ۷۰کشور جهان صادر می شود.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: استانداد ، کیفیت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.