زنجان؛

اعتماد آفرینی یک امر مهم در کیفیت کالا

مدیر کل استاندارد استان زنجان اعتماد سازی و اعتماد آفرینی را یک بحث مهم در کیفیت کالا خواند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛کارگر زاده افزود: اعتماد سازی و اعتماد افرینی در بحث کیفیت کالا یک امر مهم در اتخاذ مشتری وفادار است و اگر در بحث کیفیت کالا اعتماد افرینی ایجاد شود به وفاداری مشتری می انجامد.
وی با اشاره به راه اندازی دفاتر استاندارد سازی بیان کرد:در دفاتر استاندارد سازی با ایجاد حلقه های کیفیت فعالیت ها صورت می گیرد و تلاش براین است که در این حلقه هااز فکر خلاق در سطوح پایین تر در بحث خدمات و کارگران استفاده کنیم.
کارگر زاده ادامه داد:به ارگان ها و دستگاه های دولتی و خصوصی اعلام کردیم تا با مقوله استاندارد و ارکان استاندارد سازی اشنا شوند و خدمات و فرایند ها را دردستگاه هااستاندارد سازی کنند.
مدیر کل استاندارد استان زنجان هدف ازدفاتر استاندارد سازی را توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد سازی خواند و گفت:در بند ۲۴سیاست های اقتصاد مقاومتی به توسعه و ترویج پوشش استاندارد برای همه کالاهای داخلی و خارجی اشاره شده است.
وی با اشاره به وجود ۳۰هزار استاندارد ملی در کشور گفت:از این تعداد ۲هزار استاندارد تدوین شده است مه اگر بخواهیم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم و به ان برسیم باید ۷۰تا۸۰هزار استاندارد ملی ،مازاد بر ان نیز تدوین شود.
مدیر کل استاندارد استان بابیان اینکه براساس شورای استاندارد ۱۴۰هزار واحد تولید درکشور وجود دارد،افزود:از این تعداد۲۲هزار واحد تحت نظارت استاندارداست و طبق مصوبه شورای استاندار ۸۰۰قلم کالامشمول استاندارد اجباری است.
وی با اشاره به اینکه ۲۸۴مدیر کنترل کیفیت فعال دراستان وجود دارد،اظهارداشت:۴۲نفر نیز د لیست اقدام هستند و ۳هزارو۱۰۸نفر ساعت اموزش دیدند.
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.