اردبیل؛

فعالیت 320 دفتر ICT روستایی در استان اردبیل

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: در حال حاضر۱۰۷ دفتر خدمات ارتباطی شهری و ۳۲۰ دفتر ICT روستایی در سطح استان اردبیل برای خدمت‌رسانی به مردم فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد عبداللهی افزود: تعداد ترافیک‌های صادره در 7 ماهه نخست سالجاری در سطح استان اردبیل به ازای هر واحد پستی، بیش از 2 میلیون و 472 هزار بوده و آمار ترافیک‌های پستی وارده نیز در این مدت، بیش از 2 میلیون و 845 هزار مرسوله می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه نسبت با مدت مشابه سال گذشته نسبت دسترسی به خدمات پستی در سطح استان اردبیل بیش از 3 درصد افزایش دارد، گفت: پوشش مساحتی به ازای هر واحد پستی در استان 37 کیلومترمربع بوده و پوشش جمعیتی نیز به ازای هر واحد پستی، 2 هزار و 655 نفر است که میزان دسترسی شهروندان به واحدهای پستی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 6 درصد افزایش دارد.

مدیرکل پست استان اردبیل افزود: مشتریان می‌توانند از طریق سامانه پست همراه #193* در هر زمان و مکانی بدون نیاز به اینترنت وضعیت مرسوله پستی خود را با استفاده از کد 20 رقمی مرسوله پیگیری کنند واز سرنوشت مرسوله‌هایی مانند مدارک ارائه شده از سوی نیروی انتظامی مانند کارت خودرو، گواهینامه و نامه اعزام نظام وظیفه مطلع شوند.

عبداللهی در رابطه با ثبت نام کارت هوشمند ملی، تصریح کرد: براساس توافق بعمل آمده با اداره کل ثبت احوال استان، درهشت واحد پستی از متقاضیان کارت هوشمند ملی ثبت نام بعمل می‌آید که طی هفت ماه سال جاری از تعداد 8 هزار و 232 متقاضی ثبت نام داشتیم و ازابتدای شروع طرح تحویل کارت هوشمند ملی، تعداد 17 هزار و 264 فقره کارت هوشمند ملی به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه دفاتر ICT روستایی در سطح این استان با توجه به پوشش مساحتی و بعد مسافت روستاها ایجاد شده است، بیان کرد: ایجاد این مراکز در نقاط روستایی بر حسب نیاز و سطح و محدوده پوشش خدمات انجام می شود که در حال حاضر107 دفتر خدمات ارتباطی شهری و 320 دفتر ICT روستایی در سطح استان اردبیل برای خدمت رسانی به مردم فعال هستند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، فعالیت ، دفتر ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.