بندرعباس؛

معرفی نانوایی های تولید کننده نان سبوس دار

بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: از آذر امسال 10 نانوایی در بندرعباس با تولید نان سبوس دار برای خرید مردم معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،وی امروز در بازدید از دو کارخانه تولید آرد بندرعباس افزود: تا پایان سال نیز با هماهنگی فرمانداری های استان این طرح در شهرستان های دیگر هرمزگان نیز اجرا می شود.
اکرمی با اشاره به اینکه نان های سبوس دار و با ارزش غذایی بالا رنگ تیره تری در مقایسه با نان های معمولی دارند گفت: به علت اشنا نبودن مردم با خواص نان سبوس دار و رغبت آن ها برای خرید نان هایی با رنگ روشن ، نانوایی ها هم تمایلی به خرید آرد های سبوس دار کارخانه های استان ندارند.
مسعود دشوارگر مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه شش کشور نیز گفت : آردهای تولیدی استان از کیفیت و استاندارهای لازم برخوردار هستند.
وی افزود : اکنون شش کارخانه آرد در استان با ظرفیت اسمی تولید 400 هزار تن در سال در حال فعالیت هستند.
دشوارگر گفت : سه کارخانه آرد در شهرستان بندرعباس ، یک خارخانه در حاجی آباد ، یک کارخانه در رودان و یک کارخانه در میناب واقع است.
وی افزود : در حال رایزنی با اتحادیه نانوایان استان هستیم تا تولیدات این کارخانه علاوه بر نیاز داخل به استانهای دیگر نیز فرستاده شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه شش کشور گفت : در ماه 12 هزار تن آرد یارانه ای و سه هزار تن آرد آزادپز در استان مصرف می شود.
دشوارگر افزود : آردهای نامرغوب وارداتی از استانهای دیگر و خارج از شبکه توزیع از مهمترین عوامل کیفیت پایین نان در استان است.
هرمزگان هزار و 100 نانوایی دارد.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.