اردبیل؛

درخشش فیلمسازان اردبیل در سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: فیلمسازان اردبیلی در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با دو فیلم کوتاه توانستند رتبه اول و پنجم این جشنواره را به خود اختصاص دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میردولت موسوی افزود: مستند کوتاه ' کادوی تولد ' تولید آموزشی انجمن سینمای جوانان اردبیل بود که درشب نگاه نو سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توانست با کسب 707 رای حائز رتبه اول این جشنواره شود.

وی گفت: همچنین فیلم کوتاه 'کوک ' نیز از دیگر تولیدهای این مرکز می باشد که در این جشنواره با کسب 200 رای توانست رتبه پنجم را به خود اختصاص دهد.
موسوی گفت: مستند کوتاه کادوی تولد و فیلم کوتاه 'کوک ' به عنوان فیلم پایان دوره فیلمسازی و اولین ساخته هنرجویان فعال انجمن سینمای جوان اردبیل می باشد که با فرمت اچ دی تولید شده اند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل بیان کرد: موضوع فیلم کوتاه مستند کادوی تولد درباره زندگی اولین شهید مدافع حرم استان اردبیل و فیلم کوک با موضوع ورزش و نشاط است که در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به تولید رسیده اند.

وی در ادامه گفت : جشنواره فیلم اولی ها با هدف ایجاد فرصت رقابت برای فارغ التحصیلان انجمن سینمای جوانان ایران، با هم‌دوره‌‌ای‌های خود که اولین تجربه فیلم‌سازی خود را به اتفاق هم‌کلاسی‌های خود ساخته‌اند ، شکل گرفته است.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.