ساری،

توزیع ۸ میلیون لیتر نفت سفید در مناطق ییلاقی

۸ میلیون لیتر نفت سفید هفت ماه امسال در مناطق ییلاقی ساری توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: ۸ میلیون لیتر نفت سفید هفت ماه امسال در مناطق ییلاقی ساری توزیع شد.

طالبی افزود: با مصرف بیش از ۱۷ میلیون لیتر نفت سفید در سال ۹۴، ۵۴ درصد کاهش مصرف در مدت مشابه امسال مشاهده می ‌شود.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به سختی‌های سوخت رسانی به مناطق صعب العبور نواحی ساری، نکا، بهشهر، سوادکوه وآمل، بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده سوخت رسانی مطلوب به مناطق سردسیروبرف گیرقبل ازشروع فصل سرما انجام شده است و روستاهای ییلاقی نگران تأمین سوخت زمستانی خود نباشند.

طالبی با اشاره به برودت هوای مازندران در نیمه دوم سال و نیاز بیشتر مردم به سوخت، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط منطقه ساری ونواحی تابعه، هیچ خللی درسوخت رسانی مطلوب به مردم ساکن در مناطق کوهستانی و سردسیراستان وجود ندارد.

وی تعداد نواحی زیر پوشش منطقه ساری را ۸ ناحیه وتعداد ۲۶۹ فروشندگی و تعاونی عرضه فرآورده‌های نفتی صعب العبور برشمرد و افزود: هم استانی ها می ‌توانند در صورت وقوع هر گونه تخلف احتمالی و یا ارائه نظرات و پیشنهادات با شماره ۰۹۶۲۷ و ۰۱۱۳۳۲۷۰۱۴۰ پاسخگویی به شکایات مردمی روابط عمومی منطقه ساری تماس و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار