مسابقات رویینگ قهرمانی کشور آقایان – دریاچه آزادی؛

دور مقدماتی رقابتهای رویینگ برگزار شد

مسابقات قهرمانی کشور رویینگ مردان از صبح امروز در دریاچه آزادی در بخش پیش مقدماتی و مقدماتی برگزار شد.

دور مقدماتی رقابتهای رویینگ برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات رویینگ قهرمانی کشور آقایان از صبح امروز 26 آبان ماه در دریاچه آزادی آغاز شد در نوبت صبح مسابقات پیش مقدماتی و در نوبت عصر مسابقات مقدماتی انجام شد.

 این رقابت ها در مسافت 1000 متر و در مواد تک نفره جوانان، تک نفره سنگین وزن بزرگسالان و تک نفره سبک وزن بزرگسالان برگزار شد

 در گروه اول دور مقدماتی تک نفره سنگین وزن امیر آقازاده از تهران با زمان ۳ دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۸۹ آدم ثانیه بر سکوی اول ، کژوان سلیمی از کردستان با زمان۳ دقیقه و۵۱ ثانیه و ۲۴ آدم ثانیه بر سکوی دوم و محمد باقری ساراجوق از آذربایجان بر سکوی سوم ایستادند.

  در گروه دوم این ماده بهمن نصیری از زنجان با زمان ۳ دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۳سد ثانیه مقام اول، خشایار عباس آبادی از تهران با زمان ۴ دقیقه و ۰ ثانیه و ۷ صدم ثانیه دوم و عرفان خدایاری از مازندران با زمان ۴ دقیقه و ۵ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه سوم شدند.

 همچنین  در همین ماده امیر آقازاده، کژوان سلیمی، محمد باقری، بهمن نصیری و خشایار عباس آبادی در این ماده به فینال A رفتند و بقیه به فینال B راه یافتند.

در گروه اول دور مقدماتی تک نفره سبک وزن محمد حمزه نتایج از مازندران با زمان ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۶۱ صدم ثانیه، سینا حسینی از گیلان با زمان ۳ دقیقه و ۵۹ ثانیه و۴۶ آدم ثانیه  و علی نقیبی از تهران با زمان ۴ دقیقه و ۰ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه اول تا سوم شدند همچنین  در گروه دوم این ماده رضا قهرمانی از آذربایجان غربی با زمان ۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه و ۴ صدم ثانیه اول، حامد خدری از بوشهر با زمان ۳دقیقه و ۵۵ ثانیه ۴۴ آدم ثانیه دوم و محمدرضا اسکندری از زنجان با زمان ۴ دقیقه و ۹ ثانیه و ۸۱ آدم ثانیه سوم شدند.

  در این محمد حمزه نتاج، سینا حسینی، علی نقیبی، رضا قهرمانی و حامد خدری به فینال A و بقیه ورزشکاران به فینال B راه یافتند.

در گروه اول دور مقدماتی تک نفره جوانان امیرحسین محمودپور از گیلان با زمان ۳ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۱۶ صدم ثانیه، شیرزاد قادری از کردستان با زمان ۳دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۹۶۰ آدم ثانیه و آریا سلیمان پور از تهران توابع با زمان ۴ دقیقه و ۳ ثانیه و ۱۱ آدم ثانیه اول تا سوم شدند.

در گروه دوم این ماده محمدحسین حقی از تهران با زمان 3:56.82 دقیقه اول، میلاد اله وردیان از آذربایجان غربی با زمان 4:10.27 دقیقه دوم و کامران کرمی از همدان با زمان 4:52.32 دقیقه سوم شدند.

  در این ماده امیرحسین محمودپور، شیرزاد قادری، آریا سلیمان پور، محمدحسین حقی و میلاد اله وردیان به فینال A و مابقی به فینال B راه پیدا کردند.

این رقابت ها صبح فردا 27 آبان ماه با برگزاری دور فینال ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار