سمنان;

مهار حریق خودروی پژو در سمنان

خودروی پژو405 که در شهرک مدیران سمنان از قسمت اتاق خودرو دچار حریق شده بود توسط آتش نشانان ایستگاه شماره 1 بطور کامل مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: با تماس شهروندان به فوریت های 125 مبنی حریق خودرو پژو با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.
سعید اسمعیل پور در تشریح حادثه فوق که به علت نامعلومی اتفاق افتاده بود افزود: در این حادثه خودروی پژو405 که از قسمت اتاق خودرو دچار حریق شده بود توسط آتش نشانان ایستگاه شماره 1 بطور کامل مهار شد.
وی از اعزام 1 دستگاه خودرو به همراه 3 آتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد : حادثه مدیران به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل شروع به اطفاء نمودند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی در نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه تشریح کرد : تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که خودروی پژو405 از قسمت اتاق(داشبورد جلوی راننده)  دچار حریق شده و در حال پیشروی به دیگر قسمت ها می باشد که مامورین بلافاصله به وسیله آب خودروئی حریق را کاملا مهار و از سرایت کردن آن به تمامی خودرو جلوگیری نمودند.
وی در پایان یاداور شد: رانندگان عزیز توجه داشته باشند به همراه داشتن یک خاموش کننده در خودروها ضرروی می باشد تا در مواقع این چنینی از آن جهت اطفاء و جلوگیری از پیشروی حریق جلوگیری شود.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار