آبادان؛

برگزاری مراسم اربعین شادگان در قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع)

مراسم اربعین امسال در محل قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) در شادگان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرج الهی فرماندار شادگان در جلسه ستاد اربعین حسینی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: تمهیدات لازم جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم اربعین حسینی در این شهرستان اتخاذ شده است.

بهروز فرج اللهی  ضمن عرض تسلیت به ‌مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) افزود: کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید هماهنگی و برنامه‌ریزی، هم‌فکری و همکاری لازم را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این در شهرستان به‌عمل آورند.

وی با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی در محل قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار می‌شود، بر ضرورت هماهنگی هیئت های مذهبی شهرستان شادگان جهت استقرار در مسیر قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) تاکید کرد.

فرج اللهی گفت: لازم است محل استقرار هیئت های مذهبی شهرستان در مسیر قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) با فاصله از همدیگر قرار گیرند تا کلیه مسائل ترافیکی و تسهیل در رفت وآمد زوار رعایت شود.

در ادامه جلسه هر یک از دستگاهها به بیان نظرات و پیشنهادت خود جهت اجرای هرچه بهتر مراسم اربعین حسینی در شهرستان شادگان مطرح کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.