صفائی: برای حضور در مسابقات هاکی بین المللی کرواسی آماده می شویم

سرمربی تیم ملی هاکی داخل سالن گفت: برای حضور در مسابقات بین المللی کرواسی در سال 2017 چهار مرحله اردوی تدارکاتی برنامه ریزی کردیم.

صفائی: برای حضور در مسابقات هاکی بین المللی کرواسی آماده می شویماسفندیار صفائی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی هاکی داخل سالن آقایان اواخر دی ماه به مسابقات بین المللی 2017 کرواسی اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات بین المللی کرواسی معتبرترین مسابقات قاره اروپا در حوزه هاکی داخل سالن است که هر ساله برگزار می گردد و تیم ایران با توجه به کسب مقام چهارم در جام جهانی 2015 با دعوت نامه ویژه در این رقابت ها حضور می یابد.

سرمربی تیم ملی هاکی آقایان عنوان کرد : چهار مرحله اردوی امادگی قبل از اعزام را برنامه ریزی کردیم که اولین مرحله آن از 24 آبان ماه در تبریز آغاز شده و تا فردا جمعه نیز ادامه دارد.

وی در خصوص شرایط اردو و بازیکنان تصریح کرد : در مرحله اول اردوی آمادگی 24 بازیکن که درقالب تیم های خود در  لیگ برتر بازی می کنند به اردو دعوت کردیم .بازیکنان از  آمادگی نسبتاً خوبی برخوردارند و این کار مارا برای اجرای تاکتیک های تیمی راحت تر می کند.

صفائی در خصوص مکان برگزاری سه مرحله دیگر اردوی آمادگی تیم ملی هاکی نیز تصریح کرد: استان های سمنان ، گلستان ، قم و مرکزی درخواست میزبانی برای برگزاری اردوی تیم ملی را دارند اما باید باتوجه به پارکت مناسب و نوع سالن ها شهر میزبان را انتخاب کنیم .

سرمربی تیم ملی هاکی در پایان خاطر نشان کرد : گروه بندی و تیم های حاضر در مسابقات 2017 کرواسی تا کنون به طور رسمی اعلام نشدند اما قطعاً تیم های لیتوانی ، ترکیه ، روسیه ، فرانسه، کرواسی و اوکراین در این مسابقات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.