گمرکات شلمچه و چزابه سه شفیته شد

همزمان با بازدید رئیس کل گمرک ایران از این مرز، گمرکات شلمچه و چزابه به منظور تسهیل تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع) سه شیفته شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، محمدرضا جعفری ناظر گمرکات استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه  خدمات مطلوب‌تر به شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین اباعبدالله الحسین(ع) و انجام سریع امور گمرکی آنها، تعداد کارکنان گمرکات شلمچه و چزابه در استان خوزستان نیز سه برابر شد و دستگاه‌های کنترلی افزایش یافت.

وی تشریح کرد: به منظور تسهیل تردد زایران عتبات عالیات و شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین حسینی تعداد نیروهای گمرکی مستقر در مرزهای شلمچه و چزابه از 40 نفر به 120 نفر افزایش یافته و کارکنان گمرک در سه شیفت کامل به انجام امور زایران می‌پردازند.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری و و رئیس کل گمرک به استان خوزستان و بازدید از مبادی خروجی به عراق اظهارداشت: به منظور جلوگیری از معطلی زایران در هر یک از گمرکات شلمچه و چزابه سه دستگاه ایکس‌ری چمدانی و 2 دستگاه راکت فلزیاب نصب شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته تا مسافران در زمان عبور و مرور کمترین معطلی را داشته باشند و مأموران گمرک نیز بتوانند کنترل‌های خود را انجام دهند.

جعفری تصریح کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون حدود 450 هزار زایر از مرز شلمچه به عراق عزیمت کرده و 50 هزار نفر نیز بازگشته‌اند و از مرز چزابه نیز 300 هزار نفر به عراق رفته‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار