بیرجند؛

اعمال محدوديت های اجتماعی برای مشمولان غايب پس از ارسال اخطاريه کتبی

معاون وظيفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدوديت های اجتماعی برای مشمولان غايب پس از ارسال اخطاريه کتبی خبر داد.

معاون وظيفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛گفت:براساس مصوبه ستاد فراخوان و تعيين تکليف مشمولان غايب،سازمان وظيفه عمومی پس از شناسايی مشمولان غايبی که با وجود دريافت پيامک اين سازمان،همچنان وضعيت خدمتی خود را مشخص نکرده اند،از اول آبان ماه اقدام به ارسال اخطاريه کتبی به درب منازل آنان كرده است.

سرهنگ حسينی افزود:همچنان ارسال اخطاريه به درب منازل مشمولان غايب به صورت مرحله ای کماکان ادامه خواهد داشت و اين دسته از افراد با دريافت اخطاريه کتبی باید هرچه سريعتر وضعيت خدمتی خود را از طريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامی پليس +10 مشخص نمايند.

وی گفت:مشمولان غايب در صورتيکه وضعيت خدمتی خود را مشخص نکنند با محروميت ها و محدوديت هاي اجتماعی که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومی در نظر گرفته شده است از جمله عدم دريافت تسهيلات و خدمات بانکی،خدمات بيمه ای،اشتغال به کار و غیره مواجه خواهند شد.

معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي افزود:مشمولان براي کسب اطلاع از آخرين اخبار و مجموعه قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومي ،مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشانيwww.vazifeh.police.ir،سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا سامانه پيامک به شماره 110206010 اقدام نمايند.

انتهای پیام/غ

براساس مصوبه ستاد فراخوان و تعيين تکليف مشمولان غايب،سازمان وظيفه عمومي پس از شناسايي مشمولان غايبي که با وجود دريافت پيامک اين سازمان،همچنان وضعيت خدمتي خود را مشخص نکرده اند،از اول آبان ماه اقدام به ارسال اخطاريه کتبي به درب منازل آنان كرده است.

سرهنگ حسينی افزود:همچنان ارسال اخطاريه به درب منازل مشمولان غايب به صورت مرحله اي کماکان ادامه خواهد داشت و اين دسته از افراد با دريافت اخطاريه کتبی باید هرچه سريعتر وضعيت خدمتی خود را از طريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي پليس +10 مشخص نمايند.

وی گفت:مشمولان غايب در صورتيکه وضعيت خدمتی خود را مشخص نکنند با محروميت ها و محدوديت های اجتماعی که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومی در نظر گرفته شده است از جمله عدم دريافت تسهيلات و خدمات بانکی،خدمات بيمه ای،اشتغال به کار و غیره مواجه خواهند شد.

معاون وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود:مشمولان براي کسب اطلاع از آخرين اخبار و مجموعه قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومی ،مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانيwww.vazifeh.police.ir،سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا سامانه پيامک به شماره 110206010 اقدام نمايند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.