پس از راهیابی نفت به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی،

دایی: تفاوتی ندارد با استقلال بازی کنیم یا صبا/ فغانی سوپر استار داوری دنیا است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی سختی مقابل شهرداری فومن داشتیم اما تفاوتی ندارد که در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف استقلال برویم یا صبا قم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانعلی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از برتری تیمش مقابل شهرداری فومن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی سختی مقابل تیم باانگیزه شهرداری فومن داشتیم. نیمه نخست را اصلا خوب شروع نکردیم چرا که مدت زیادی از شرایط بازی‌های جدی دور بودیم. به هر حال طبیعی بود که چنین عملکردی را به نمایش بگذاریم اما هر چه از زمان بازی گذشت، بهتر و روان‌تر بازی کردیم و توانستیم 4 گل به ثمر برسانیم. البته در صورت دقت بیشتر می توانستیم دو تا سه گل دیگر وارد دروازه حریف کنیم.

وی درمورد این که علاقه دارد نفت تهران در نحله بعدی جام حذفی به مصاف استقلال برود یا صبا قم، تصریح کرد: برای تیمی  که می خواهد قهرمان باشد، فرقی نمی‌کند با چه حریفی بازی کند. هر کدام از تیم های استقلال یا صبا حریف مرحله بعد نفت باشد، تلاش می کنیم از سد آن تیم عبور کنیم و به هدفمان برسیم.

دایی درمورد پرداخت مقداری از مبلغ قرارداد اعضاس تیم نفت در شب قبل از بازی با شهرداری از سوی مالکان باشگاه، بیان کرد: اگر درست حمایت شویم انگیزه و توانایی قهرمانی در جام حذفی را داریم. پس از بحث درمورد مشکلات مالی، شب گذشته 6 تا 7 درصد مبالغ قراردادها به بازیکنان پرداخت شد. به یقین مالکان باشگاه سعی دارند توجه بیشتری به تیم کنند و فکر می‌کنم از آن حالت قطره‌چکانی در آینده‌ای نزدیک دربیاییم.

آقای گل جهان فوتبال درباره نبود نماینده‌ای از ایران در مراسم برترین‌های آسیا خاطرنشان کرد: من از سوی مسئولان AFC به این مراسم دعوت شده بودم اما به دلیل این که تیم نفت با فولاد بازی دارد از مسئولان کنفدراسیون آسیا عذرخواهی کردم چرا که نمی‌توانم در مراسم انتخاب برترین های آسیا حضور پیدا کنم. 

وی در پایان تصریح کرد: پس از درخشش فوتبال و داوری کشورمان، حقمان بود که  در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا نماینده داشته باشیم. ما بهترین تیم آسیا را داریم  به همین دلیل می‌شد که ایرانی‌ها هم در مراسم حضور پیدا کنند. البته علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران که افتخارات زیادی دارد و به نظر من یکی از سوپراستارهای داوری دنیا است می‌توانست در این مراسم حاضر باشد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده و نمی‌دانم که چرا با وجود این همه پیشرفت در فوتبال هیچ نماینده‌ای در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا نداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار