سرمربی زیر 21 ساله های پرتغال :

کی روش همیشه یک قدم از بقیه جلوتر است / او را باید الگو قرار داد

سرمربی تیم فوتبال زیر 21 ساله های پرتغال در گفتگو با فیفا به تمجید از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان پرداخته است.

سرمربی زیر 21 ساله های پرتغال : کی روش همیشه یک قدم از بقیه جلوتر است / او را باید الگو قرار دادبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سایت رسمی فیفا، پیکسی سرمربی تیم فوتبال زیر 21 سال های پرتغال که خودش زمانی حایزه بهترین بازیکن جوان را به دست آورده بود، در حال حاضر در پرورش جنین بازیکنانی نقش دارد. وی در سال 1991 یعنی تنها 25 سال پیش به جایزه بهترین بازیکن جوان دست یافت.

پیکسی در مورد کی روش بیان کرده است : " تیم زیر 21 ساله های پرتغال به روحیه ای مانند 25 سال پیش نیاز دارد. در آن تیم که به سرمربی گری کی روش هدایت می شد، بازیکنان مطرحی مثل فیگو ، روی کاستا و خاویر حضور داشتند. کارلوس کی روش در آن زمان باعث ایجاد نسلی جدیدی از فوتبال پرتغال شد. او درک درستی از پتانسیل تیم داشت. فوتبال پرتغال دیگر به آن وضعیت برنگشت. "

وی در ادامه در تمجید از کارلس کی روش سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران که این تیم را برای رقابت ها جام جهانی روسیه 2018 آماده می کند، بیان کرد : "او بهترین سرمربی است ودوست دارم از او یاد بگیرم. او مربی است که همیشه یک قدم از دیگر مربیان جهان جلوتر است. شخصیت و مربی گری او را باید الگو قرار داد."

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار