گسترش فولاد تبریز3 _ شهرداری ماهشهر صفر

فتاحی: مخالفت مسئولان ماهشهر منجر به لغو بازی شد

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: دیدار امروز گسترش فولاد و ماهشهر به دلیل مخالفت مسئولان تیم شهرداری ماهشهر، لغو شد.

فتاحی: مسئولان ماهشهر مخالفت کردندسعید فتاحی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بازی بین دو تیم گسترش فولاد و شهرداری ماهشهر به علت انصراف تیم ماهشهر با نتیجه 3 بر صفر به نفع گسترش فولاد ثبت شد و پس از صورت جلسه پرونده این دیدار به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فرستاده می شود.

وی افزود: هر دو تیم با برگزاری مسابقه موافق بودند اما مسئولان ماهشهر با برگزاری این دیدار در ورزشگاه امیدیه مخالفت کردند و این موضوع از طریق کمیته انصباطی پیگیری خواهد شد چرا که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در روز مراسم قرعه کشی به تیم ها اطلاع دادند که باید ورزشگاه برای برگزاری مسابقه استاندارد باشد در غیر این صورت بازی در مکان دیگری برگزار می شود.

فتاحی تصریح کرد: ما هرچند که تحت فشار بودیم اما پای صحبت خود ایستادیم و مسئولان ماهشهر هم باید با ما موافقت می کردند چرا که زمین این شهر مطابق قوانین AFC نبود و در آینده فدراسیون فوتبال جریمه می شد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در پایان خاطر نشان کرد: ما به احترام مردم ماهشهر نماینده ای برای بررسی زمین بازی فرستادیم و و پس از آن تصمیم گرفتیم این دیدار در امیدیه برگزار شود و اکنون داوران در زمین فوتبال حضور دارند و پس از تنظیم صورت جلسه آن را به کمیته انضباطی ارسال می کنند تا در این مورد تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار