اصفهان؛

ساخت مستند "پرونده هاي فراموش نشدني" در اصفهان کلید خورد

ساخت سري جديد مستند پرمخاطب"شوك" با همكاري فرماندهي انتظامي استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ جهانگير كريمي" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: مراحل ساخت سري جديدمستند پرمخاطب"شوك" تحت عنوان پرونده هاي فراموش نشدني با همكاري فرماندهي انتظامي استان اجرا شد.
وی با بيان اين مطلب اظهار داشت: با توجه به اينكه رويكرد نيروي انتظامي مبني بر آگاه سازي مردم و پيشگيري اجتماعي از جرم است در اين زمينه با گروه هاي هنري از جمله صدا و سيما همكاري خوبي داريم تا بتوانيم آسيب هاي اجتماعي را به صورت مستند در مقابل ديد مخاطبان قرار بدهيم و از اين طريق جامعه را آگاه كنيم.
اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: در همين زمينه با حضور عوامل توليد مستند پر مخاطب " شوك" در استان مراحل ساخت و توليد سري جديد اين مجموعه تحت عنوان" پرونده هاي فراموش نشدني" اجرا شد.
وي افزود: اين برنامه به آسيب هاي اجتماعي چون ، مشروبات الكلي ، فضاي مجازي و قتل هاي آني و ناخواسته پرداخته شده است.
فرشاد شكيبي، تهيه كننده اين برنامه نيز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تقدير و تشكر از همكاري صميمانه مسئولان انتظامي استان اصفهان براي ساخت اين سري از مستند "شوك" گفت: سلسله برنامه هاي مستند شوك كه با همكاري نيروي انتظامي ساخته مي شود يكي از پر مخاطب ترين برنامه هاي سيما است كه توانسته جايگاه ويژه اي را در بين مردم ايجاد كند.
وي افزود: بخشي از سري جديد اين برنامه در اصفهان و بخشي نيز در كاشان ضبط شده و در آن از پرونده هاي مهمي كه پليس استان با موفقيت توانسته از سر بگذراند سخن به ميان آمده و در خلال آن نيز از كارشناسان انتظامي و اساتيد دانشگاهي استفاده شده است.
شكيبي با بيان اينكه برنامه شوك سه شنبه ها ساعت 22 و 50 از شبكه سه سيما پخش مي شود گفت: پيش بيني مي كنيم سري جديد اين برنامه نيز تا دو هفته ديگر آماده پخش شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار