آبادان؛

بازدید سردار یعقوب سلیمانی از روند تردد زائران اربعین در مرز شلمچه

850 دستگاه خودروی سنگین سپاه در مرزهای سه گانه اربعین مستقرهستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سلیمانی دبیر ستاد اربعین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:850 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و خودروی سنگین تریلر یدک کش این نهاد برای خدمت به زائران در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران مستقر شده است.

سردار یعقوب سلیمانی در بازدید از روند تردد زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه افزود:با هماهنگی انجام شده بیش از 550 دستگاه اتوبوس نیز در مسیر شهر بصره عراق به نقطه صفر مرزی ایران برای جابجایی زائران بازگشتی از عتبات عالیات در نظر گرفته شده است.

وی با بیان استقرار چندین دستگاه نانوایی سیار از سوی ستاد اربعین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیرهای منتهی به مرزهای مهران ،چذابه و شلمچه و کشور عراق گفت:روزانه بیش از 500 هزار قرص نان پس از پخت بین زائران عتبات عالیات توزیع می شود.

مسئول سازمان اردوهای راهیان نور کشور افزود: تمامی امکانات و تجهیزات راهیان نور نیز در اختیار زائران اربعین حسینی قرار دارد.

سردار سلیمانی گفت: با امکانان و ظرفیت های موجود سازمان اردوهای راهیان نور مستقر در مناطق مختلف جنوب و غرب، ظرفیت اسکان شبانه و خدمات رسانی به بیش از 110 هزار زائر فراهم شده است.

مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان از مبادی تردد زائرا ن اربعین حسینی به عراق است.

مرز شلمچه از مبادی اصلی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

بر اساس پیش بینی ها حدود یک میلیون زائر در اربعین امسال از مرز شلمچه و چذابه عازم عتبات عالیات می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.