سلطانی فر:

اميدوارم روزی آرميده را در المپيك ببينيم/ايران يكی از قطب های مهم كشتی در دنیاست

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای تجليل از ابوالفضل آرميده كه اين روزها با يك حريف سرسخت مبارزه می كند به سالن كشتی آمده ام.

اميدوارم روزی آرميده را در المپيك ببينيم/ايران يكی از قطب های مهم كشتی در دنیاستبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسعود سلطانی فر وزير ورزش و جوانان با بيان اين مطلب افزود: در سالن خانه كشتی حضور دارم كه ابتدا خاطرات خوب اين كشتي گير نوجوانمان را گرامي بداريم و همچنين از وي كه با يك حريف خيلي سرسخت و با يك بيماری صعب العلاج دست و پنجه نرم می كند تجليل بعمل آوريم.

وی ادامه داد: اميدوارم هستيم كه آرميده انشاء اله بتواند در اين مبارزه پيروز بشود و ما همانطوری كه در عيادت از وی در بيمارستان گفتم، بتوانيم روزهايی را ببينيم كه ابوالفضل آرميده روی سكوهای المپيك ايستاده و به اميد خدا همه بايد دعا كنيم كه اين اتفاق بيفتد.

وزير ورزش و جوانان در مورد مسابقات روز جهانی كودك تصريح كرد: مسابقاتی كه در حال برگزاری است، بعنوان يك حركت پايه ای و اساسی برای كشورهايی كه به هرحال قدرت كشتی دنيا هستند محسوب مي شود.

وي افزود: ايران يكی از مهمترين قطب های كشتی دنيا در طول تاريخ بوده و هست و كشتي با گوشت و پوست و خون اين مردم آميخته شده است و هميشه اين قلب تپنده درون استان ها و شهرهای مختلف در حركت در مي آيد.

دكتر سلطاني فر در پايان خاطرنشان كرد: اميدوار هستيم كه بتوانيم با كارهاي خوبي كه در فدراسيون كشتي در رده هاي سني مختلف انجام مي شود پشتوانه هاي خيلی خوبی را براي رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داشته باشيم و انشاء اله بتوانيم همواره در مسابقات آسيايی، جهانی و المپيك جايگاه های برتر را كسب نماييم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار