بازتاب قهرمانی ایران در سایت کنفدراسیون شمشیر بازی آسیا:

افتخاری بزرگ برای شمشیر بازان سابر ایران

کنفدراسیون شمشیر بازی آسیا در پیامی به تمجید از تیم ملی شمشیر بازی ایران در رشته سابر پرداخت.

افتخارى بزرگ براى سابر ايرانبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی شمشیر بازی سابر ایران که در 6 نوامبر توانست قهرمان جام جهانی شمشیر بازی شد و واکنش های رسانه ای زیادی را در بر داشت از جمله سایت رسمی کنفدراسیون شمشیر بازی آسیا که در پیامی از قهرمانی ایران تمجید کرد و نوشت"این یک افتخار بزرگ برای سابریست های ایران است که برای اولین بار دررقابت های جام جهانی به موقام قهرمانی رسیدند".

 در این رقابت ها مجتبى عابدينى و على پاكدامن، دو بازيكن المپيكى ايران، به همراه محمد رهبرى و فرزاد باهر تحت رهبرى و مديريت پيمان فخرى، مربى جوان و نامدار خود، توانستند نتيجه اى فراموش نشدنى در تاريخ شمشيربازى جهان رقم زنند.

ايران، در بين ١٣ تيم شركت كننده، بازى نخستين خود را در برابر ژاپن آغاز كرد كه با نتيجه قابل توجه ٤٥ به ٢٢ به پايان رساند.

برد دوم ايران در مصاف با آمريكا اتفاق افتاد كه با نتيجه ى نزديك ٤٥ به ٤٤ حاصل شد.

در بازى نيمه نهايى ايران توانست از سد کره جنوبی حريف تاريخى و نامدار آسيايى خود، كه فاتح طلايى مسابقات قهرمانى آسياى سال جارى در كشور چين بود، با نتيجه ى ٤٥ به ٣٥ بگذرد.

آخرين پيروزى غير قابل تصور و افسانه اى ايران در برابر ايتاليا رخ داد، جايى كه ايتاليا تا بازى هفتم با نتيجه ى ٣٥ به ٣٣ پيش بود ولى در ٢ بازى پايانى عابدينى و پاكدامن توانستند مدال طلا را از چنگ آنها درآورده و نام ايران را بعنوان يكى از تيم هاى فاتح جام هاى جهانى در دنياى شمشيربازى به ثبت رسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار