جدال سنتی منچستر یونایتد و آرسنال

دو تیم مطرح منچستر یونایتد و آرسنال انگلیس امروز (شنبه) در دیداری حساس به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم مطرح آرسنال و منچستر یونایتد انگلیس امروز ( شنبه) از ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر می روند.

در حال حاضر توپچی های لندنی با 24 امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ برتر انگلیس و شیاطین سرخ با 18 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارند.

این دو تیم تا به حال 48 مرتبه در لیگ رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند که سهم منچستر یونایتد 22 پیروزی و آرسنال 12 پیروزی بوده است. 14 بازی این دو تیم تا به حال با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در پنج بازی اخیر این دو تیم ، منچستر یونایتد 2 پیروزی و آرسنال به 1 پیروزی رسیده اند و 2 بازی دیگر با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در این فصل آرسنالی ها وضعیت بهتری نسبت به منچستریونایتد داشته اند و در 7 بازی به پیروزی دست یافته اند. 

لوک شا بازیکن تیم منچستر یونایتد پس از مدت ها شرایط آرمانی را برای بازی کردن به دست آورده است.  زلاتان ابراهیموویچ غایب بزرگ منچستر یونایتد برای این بازی است که به دلیل محرومیت نمی تواند در ترکیب آقای خاص قرار گیرد. 

اریک بیلی و کریس اسمالینگ 2 بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت نمی توانند در این بازی شیاطین سرخ را همراهی کنند. وین رونی پس از حواشی زیادی که به وجود آورد و عیش و نوش شبانه اش به اردوی باشگاهش اضافه شده است و احتمال دارد در این مسابقه به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب منچستر یونایتد قرار گیرد. 

هکتور بلرین مدافع جوان آرسنال، اصلی ترین غایب توپچی های لندنی است که نمی تواند در این بازی به میدان برود. البته سانتی کازورلا هم هنوز شرایط آرمانی را برای بازی کردن به دست نیاورده است.

البته غایب بزرگ آرسنال می تواند الکسیس سانچز باشد. وضعیت این بازیکن برای این دیدار مشخص نیست و پزشکان آرسنال هنوز تصمیم نگرفته اند که این بازیکن شرایط بازی را دارد یا خیر.

خوزه مورینیو تا به حال در لیگ جزیره به آرسنال نباخته است و 6 بازی از 11 دیدار اخیر در تقابل با این تیم را به نتیجه مساوی به پایان رسانده است.

وین رونی ستاره تیم منچستر یونایتد تا به حال 14 گل در مقابل آرسنال به ثمر رسانده است.


ترکیب احتمالی منچستر یونایتد: دخیا،‌ جونز، دارمیان،‌ روخو، شاو،‌ هررا،‌ ماتا، رونی، مارشیال، رشفورد

ترکیب احتمالی آرسنال: چک، کوشیلنی، جکنسن، کوشیلنی، مونرئال، ژاکا، رمزی، اوزیل، کوکلین، ایوبی، سانچز

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار